Beantwoord

Geen antwoord op klacht ivm factuur

  • 5 December 2017
  • 1 reactie
  • 119 Bekeken

Op 13 oktober heb ik mijn abonnement van digitale tv en internet opgezegd. Nu krijg ik begin november een factuur met mijn volledige maandbedrag toegestuurd + eenmalige kosten van 59€ voor laattijdig annuleren. Bij mijn weten is er steeds de mogelijkheid om kosteloos een abonnement op te zeggen dus laat ik dit ook weten aan Proximus. Na een dag krijg ik bericht dat ik deze kosten helemaal niet moet betalen en ook slechts die paar dagen dat ik nog Proximus had in oktober. Het betrof dan nog 7.68€ die ik moest betalen met de mededeling op mijn factuur. Enkele dagen later heb ik dan dit bedrag overgeschreven. Nu zie ik begin vorige week op mijn rekeninguittreksels en is het volledige bedrag van 158€ toch nog van mijn rekening gehaald. Ik heb dit dan meteen via een klachtenmail laten weten maar tot op heden, 1 week later heb ik nog steeds geen antwoord op mijn klacht. Dat er nu het bedrag zou afgegaan zijn dat ik zou moeten betalen 7.68€ zou ik kunnen begrijpen (ik was die domiciliering vergeten) maar het volledige bedrag? Dit kan voor mij totaal niet. Is er nog iemand die dit al heeft voorgehad en hoelang het geduurd heeft voor er een oplossing was?
icon

Beste antwoord door AzizA 6 December 2017, 15:12

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Sven,

Kan je de referentie van je klachtenmail even doorsturen via een privébericht. Dit geef ik dan door aan mijn collega's die klachten behandelen.

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.

Groetjes,

Aziz

Reageer