Volgens internet zou ik niet in aanmerking komen voor de getrouwheidspunten!!!! We zijn reeds jaren klant en ons factuur bedraagd steeds meer dan 60 euro. Waarom zou ik dan niet in aanmerking komen!!! Hopelijk geven jullie mij een geldig en duidelijk antwoord want ik vind dit zeker niet klantvriendelijk! Wij hebben zelfs 2 abonnementen lopen en ik zou het enorm appricieren dat dit in orde wordt gebracht.
Bladzijde 1 / 1
zover ik weet is die voorwaarde van die €60 zelfs weggevallen in bepaalde gevallen:
Vanaf 1 september worden residentiële klanten met iTunes automatisch lid tot het getrouwheidsprogramma van Belgacom (Premium Club/Bizz Club).
dit geschreven zijnde, wacht ik ook nog op de ingang van mijn automatisch lidmaatschap
mvg
Vanaf 1 september worden residentiële klanten met iTunes automatisch lid tot het getrouwheidsprogramma van Belgacom (Premium Club/Bizz Club).
dit geschreven zijnde, wacht ik ook nog op de ingang van mijn automatisch lidmaatschap
mvg
Beste anita 14966,
Kan u via privé-bericht uw gegevens (klantennr, over welke nrs gaat dit, contactnr) even doorsturen?
Ik laat dit dan nakijken in onze systemen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Kan u via privé-bericht uw gegevens (klantennr, over welke nrs gaat dit, contactnr) even doorsturen?
Ik laat dit dan nakijken in onze systemen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.