geen 2 streams meer???

  • 7 March 2011
  • 4 reacties
  • 1066 Bekeken

Tot voor kort was het geen enkel probleem om een programma op te nemen en tegelijkerijd naar een andere zender te kijken. Sinds een paar dagen echter gaat dit niet meer. Ik vraag me af hoe dit komt.

Waarom ging dit vroeger dan wel? Is er dan iets veranderd?

Graag een oplossing hiervoor.

Dank u

4 reacties

Heb je toevallig BelgacomTV on Pc geïnstalleerd?
Reputatie 7
Badge +1
Belangrijke vraag....want TVonPC kan de configuratie van je modem aardig verstoren. Zoals hier al meermaals aangegeven, best je modem naar de fabrieksinstellingen terugzetten.

Ga naar http://192.168.1.1/

is configuratiesite van je b-box2.

Daar zien onder "advanced settings" status, of daar buiten VLAN10 voor internet nog een VLAN20 staat voor TV met apart IPadres. Eventueel ook nog een VLAN30 voor TVonPC.

Bij mij hielip "restore to factory default configuration".

Duurt een paar minuten en je wireless staat aan. Je moet dan ofwel jer wireless terut afzetten, ofwel de configuratie die je daarvoor gebruikte terug inbrengen.

Best ook je decoder eens terug heropstarten (stroom even onderbreken door uit te trekken). Duurt een kwartier ongeveer.

Normaal moet alles dan terug werken.
TV on PC heb ik niet geinstalleerd.

Bij de modem staat VLAN10 en VLAN20, geen VLAN30.

Zal eens proberen te resetten, alhoewel dat niet veel gaat uithalen daar ik dit al eens geprobeerd had.
Decoder heropgestart, had al wel de modem gereset maar nog niet de decoder. Dit blijkt toch te helpen.

Dank voor de hulp.

Reageer