Hallo,
Wij zijn juist verhuisd en kunnen op ons nieuw adres geen 2 hd programma's meer tegelijkertijd opnemen,
kan hier iets aan gedaan worden?
Bladzijde 1 / 1
post eens je downstream gegevens vanop 192.168.1.1
Misschien kan je op je nieuwe adres, slechts 1 programma in HD tegelijkertijd opnemen met een ander programma niet-HD.
Dus niets aan te doen?
Ik vermoed van niet. Bij mij is dat ook zo. Je kan vermoedelijk slechts 1 programma in HD opnemen of bekijken tegelijkertijd. Dus geen 2 x tegelijkertijd HD mogelijk. Jammer maar dat is afhankelijk van waar je woont.
Ok, Bedankt voor jullie reacties
beste
het profiel wordt automatisch toegewezen door de DARE afhankelijk van onder andere afstand ROP en lijnverzwakking. daar valt inderdaad niet meteen iets aan te doen
mvg
het profiel wordt automatisch toegewezen door de DARE afhankelijk van onder andere afstand ROP en lijnverzwakking. daar valt inderdaad niet meteen iets aan te doen
mvg
Als je 1 decoder hebt is dat perfect mogelijk!
Bij 2 decoders dien je op eentje HD uit te schakelen.
Bij 2 decoders dien je op eentje HD uit te schakelen.
U kunt wel verscheidene HD opnames maken op de server (30 d.) terwijl ge ook naar een HD zender kijkt.
Dat is de oplossing.
Dat is de oplossing.
Da's dus ook kijken en opnemen in HD tegelijk.... zij het niet op de harde schijf, maar voor streaming achteraf of in chaseplay. Bij 2 decoders wordt het problematisch. Een 20/2 profiel heeft dus wel zijn beperkingen, zeker bij 2 decoders. Best zoals axs zegt bij een decoder de HD-functie uitschakelen. Ik neel aan dat je toch niet op 2 decoders naar 2 verschillende nPVR opnames in HD kunt kijken; al vind ik het een moeilijke discussie en een moeilijk evenwicht.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.