Begin februari ben ik uit elkaar gegaan met mijn vriend en moesten onze gegevens bij Proximus gewijzigd worden. Het heeft mij 2 maanden, 10 telefoons met de klantendienst en 6 bezoeken aan jullie proximuswinkels gekost om deze wijzigingen min of meer in orde te brengen.
Omdat ik via mijn lerarenkaart korting krijg, besloot ik om ons oude pakket te laten vervangen door de nieuwe Tuttimus-formule. De aanvraag hiervoor gebeurde op 9 maart en zou 's nachts meteen in orde gebracht worden.
Na meer dan een week wachten waren er nog steeds geen vorderingen zichtbaar in my proximus maar omdat alles blijkbaar nogal lang duurt in jullie systeem, het ik nog maar wat langer gewacht om terug contact op te nemen.
Tijdens de paasvakantie ben ik naar jullie winkel in Wijnegem gegaan om wat meer info te vragen en blijkbaar is deze wijziging nooit doorgevoerd. Ik vraag mij af waarom ze mij dit dan aan de telefoon wel doen geloven en mij zelfs nog een extra keer opbellen ter bevestiging.
Omdat ik met jullie systeem de laatste maanden al zo veel last gehad heb, beloofden ze mij dat de overschakeling vanaf dan meteen ging doorgevoerd worden en dit was zo. Ik zou tevens een brief ontvangen met 3 maand Netflix omdat dit toen in het pakket zat toen ik dit had aangevraagd.
Na heel wat wachten had ik nog steeds geen brief van Netflix ontvangen en ben ik nog maar eens naar de winkel teruggekeerd. Zij konden mij uiteindelijk een code bezorgen die gelinkt staat aan mijn gegevens. Eenmaal thuisgekomen blijkt dat deze code niet meer geldig is en dus ook niet werkt.
Hoe veel geduld moet ik eigenlijk nog uitoefenen voor ik krijg waar ik recht op heb?
Na gisteren weer met de klantendienst aan de telefoon te hangen kreeg ik te horen dat ik een klacht moet indienen want dat zij daar zelf niets aan kunnen doen.
Wanneer ik dit wil doen via mijn my proximus (de manier die de klantendienst mij verteld heeft) krijg ik een melding dat er geen online klachten kunnen worden ingegeven.
Fijn dat ik nergens met mijn problemen terecht kan! Hoewel het normaal een formaliteit zou moeten zijn. Ik hoop dat het snel opgelost geraakt en dat mijn compensatie voor de 3 gratis maanden netflix minstens gedekt wordt. Indien niet zal een overschakeling naar een andere maatschappij snel gebeuren!
Niet meer zo vriendelijke groeten,
Lore
Bladzijde 1 / 1
Dag Lore,
Dit is alvast een heel erge situatie, excuses hiervoor! Bekijk het alvast heel graag met je, kan je ons alvast je klantgegevens bezorgen via een privébericht? Kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes, Nicky
Dit is alvast een heel erge situatie, excuses hiervoor! Bekijk het alvast heel graag met je, kan je ons alvast je klantgegevens bezorgen via een privébericht? Kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Groetjes, Nicky
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.