Bij vrienden heb ik het nodige gedaan opdat ze met login en wachtwoord toegang hebben tot hun e-services. Maar ze kunnen de geboden mogelijkheden niet benutten, zoals het raadplegen van al hun gegevens, emails, enz. Wanneer op een mogelijkheid wordt geklikt ontvangen ze een foutmelding waarbij gesproken over een conflict tussen browser en server. Als ik op mijn computer met hun login en wachtwoord de e-services wil raadplegen kan ik gebruiken maken van alle mogelijkheden.
Wat is de oorzaak van het probleem op hun computer? Zijn er voor het gebruik van de e-services bepaalde vereisten in verband met Windows of Internet Explorer? Of is de oorzaak van een andere aard.
Met een antwoord op die vragen zou ik ze kunnen helpen en ze voor Belgacom als klant houden. Dank.
Bladzijde 1 / 1
Beste,
E-services is compatibel met Internet Explorer 7 (en hoger) en met Firefox. Indien u toch problemen blijft hebben zou u mij even kunnen zeker welke browserversie u gebruikt en welke foutmelding u exact krijgt?
Vriendelijke groet,
Eva
E-services is compatibel met Internet Explorer 7 (en hoger) en met Firefox. Indien u toch problemen blijft hebben zou u mij even kunnen zeker welke browserversie u gebruikt en welke foutmelding u exact krijgt?
Vriendelijke groet,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.