Al een hele dag bezig met het proberen in te schrijven op affinity programma. 5 verschillende mensen aan de lijn gehad en nog steeds geen oplossing.
Nu blijkt ook mijn overzetting van de bvba naar privé persoon ook niet meer in orde! Weer alles invullen en doorsturen dus van begin af aan... ik denk het niet! Opzeggen en naar Telenet.
Wat een klucht bij proximus!
Bladzijde 1 / 1
Dag StijnM,
Kan je via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Ook op welke naam de aansluiting moet komen?
Dan kijken we het voor je na.
Alvast de excuses.
Met vriendelijke groeten
Koen
Kan je via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Ook op welke naam de aansluiting moet komen?
Dan kijken we het voor je na.
Alvast de excuses.
Met vriendelijke groeten
Koen
Ondertussen na nog wat extra telefoontjes blijkt dat (ondanks 2 bevestigingsbrieven) de overdracht van mijn bvba naar mijn privé persoon ook niet in orde te geraken. De persoon op de helpdesk kon het ook niet blijkbaar.
Ik begin hier zo moedeloos van te worden...
Ik begin hier zo moedeloos van te worden...
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.