Skip to main content
Absoluut gefrustreerd ben ik van de te lange weg om simpele hulp te vragen.

tel nr 0800215 etc, heeft u acces tot hulp , aan het einde van de rit waar je wil klagen over een gebrek bij de levering van uw bizz geschenk hoor je dan " dit nr is niet meer in gebruik"

Zoek dan maar verder om iemand te bereiken , onbereikbaar.

Zo dan spuw ik mijn probleem hier maar uit:

mijn punten voor FNAC bonnen geruild .

OP de website staat 7 x fnac bon van 20euro. verzonden

Welnu ik krijg thuis in gescheurde envelloppe met plakkers van de post dat ze zich excuseren 6 FNAC bonnen van 10eurio. Minder dan de helft van wat verstuurt werd ????

Ik wil hiervan iemand bij proximus op de hoogte brengen , maar dat is niet gemakkelijk. eerst helemaal door vragen heen gewerkt om dan te horen : "ce numero n'est plus attribué "Telefoons bezet ( 60 min wachttijd ) daarna hergeprobeerd 10 min , en dan toch terug bel actie ondernomen . Zullen zien of dat werkt.

Wie kan hier voor bereikt worden op een SIMPELE manier zonder dat je er een halve dag mee bezig bent. Er is bv geen MAIL adres , welke serieuze website heeft nu geen contact Email adres? Kan nuttig zijn moest er geen telefonisch bereik zijn , nog niet aan gedacht wellicht?.?.?

Alvast bedankt om mijn probleem op te lossen,

JBL

Het nummer klopt in ieder geval al niet.

Voor business klanten is dit 0800 22 500

Beste jbl,

U kan de Bizz Club tereiken op het nr 1910 (gratis vanaf uw Proximus-gsm of via uw vaste Belgacom-lijn), van maandag t.e.m. zaterdag, van 8.00 tot 20.00 uur.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer