Skip to main content
Beste, sinds vorige vrijdag zijn we aangesloten bij Proximus Tuttimus, alles werkt normaal, soms is het internet wat traagjes, maar wat mij intrigeert is het feitdat, niettegenstaande MyProximuw is geactiveerd, ik de TV-app niet kan gebruiken noch op mijn smartphone (Huawei Y6) noch op mijn tablet (Samsing Galaxy A 2016), misschien kan iemand mij goede raad geven?
Dag Trikske,



Welke melding krijg je juist als je tv wil kijken via de app? Kan je je telefoonnummer of klantnummer doorsturen via privé bericht naar het Proximus team? Dan kijk ik alles eens na.



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679



Mvg,



Kim



Het Proximus team
Na geklikt te hebben op het Proximus TV icoon, wordt gevraagd mij in te loggen met mijn gegevens (ik veronderstal dat die dezelfde zijn als voor MyProximus), krijg ik volgende melding: "de accountgegevens die je hebt ingegeven, laten niet toeom de applicatie te gebruiken, dient er eerst in MyProximus nog iets geavtiveerd te worden, want dat wordt ook vermeld?Mvg,

Patrick
Het is inderdaad gewoon je MyProximus account die je daar moet ingeven. Normaal wordt alles automatisch geactiveerd en moet je hier zelf niets meer voor doen. Vandaar dat ik je vroeg om je klantgegevens even door te sturen via privé bericht, dan kan ik nakijken of alles goed staat op je lijn.



Mvg,



kim
Klant-nr = 620091191



Mijn login gegevens worden doodgewoon niet aanvaard in de tv-app



Mvg,



Ptrick
Dit stond nog niet geactiveerd op je lijn. Ik heb het bij deze in orde gebracht. Kan je nog eens proberen?
Hi, hartelijk dank voor de tussenkosmt, nu kan ik op de laptop, tablet en smartphone de app gebruiken



Mvg,



Trikske
Graag gedaan 🙂

Reageer