Beantwoord

Gebeld worden vanuit Verenigd Koninkrijk

  • 24 October 2016
  • 4 reacties
  • 374 Bekeken

Hallo,

Ik heb een Pay&Go+ prepaid kaart met 10 euro krediet. Ik woon in België, maar verwacht morgen middag een telefoontje vanuit Verenigd Koninkrijk. Hoeveel zal het me kosten? Het zal waarschijnlijk een 2 uur durend gesprek zijn, dus ik wil niet dat het opeens onderbroken wordt omdat mijn belkrediet op is.

Alvast bedankt,
Anna
icon

Beste antwoord door Philippe_0113 24 October 2016, 09:10

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Even de zoek functie van dit forum gebruikt en het antwoord van een zekere Elsa gevonden:
"Als iemand jou belt, vanuit binnen- of buitenland, dan zijn de kosten voor de beller"
Dankuwel voor de snelle reactie!
Reputatie 7
Badge +6
Even de zoek functie van dit forum gebruikt en het antwoord van een zekere Elsa gevonden:
"Als iemand jou belt, vanuit binnen- of buitenland, dan zijn de kosten voor de beller"

' een zekere Elsa': Iemand die al van 2012 op dit forum ingeschreven is en onze legende Elsa niet kent??? :?
Reputatie 3
Ik ken die van het forum maar natuurlijk pas ik altijd op voor antwoorden van niet officiele medewerkers die misschien toch meer over recente gegevens kunnen beschikken, en dit is niet niet negatief bedoelt tegen allen die niet officieel van Proximus zijn en hier antwoorden geven, want daar hoor ik ook bij.
Mijn woordkeuze ' een zekere Elsa' was inderdaad niet heel goed gekozen, maar nu weet je wat ik hiermee eigenlijk bedoelde 🙂

Reageer