games in e- services werkt niet

  • 5 October 2011
  • 5 reacties
  • 1906 Bekeken

hallo, naar aanleiding van stopzetting i-tunes muziek , ben ik dan maar overgeschakeld naar de b-mix met de games.

Nu als ik op mijn account op gebruik code klik , dan kom ik op een page waar ik wat games zie , maar verder kom ik niet want mijn ie browser loopt telkens vast .

Ik dacht dat het hier iets was op mijn pc , dus probeer ik de laptop van mijn dochter ... maar eenmaal bij haar aangemeld in e-services loopt bij haar de pc al vast ... wat doen wij verkeerd ?

groeten swa.

5 reacties

Beste swa 15926,

Kunt u mij via een privébericht uw persoonlijke gegevens bezorgen. (klantnr., naam, tel.nr., gsm nr.)

Dan zal ik uw gegevens naar de bevoegde dienst doorsturen zodat zij u een antwoord kunnen bezorgen.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Same for me,


Heb ook die dienst geselecteerd, en iedem.


Groetjes,

Tamara
hier hetzelfde probleem,onderaan de pagina staat: gereed,maar met fouten op de pagina.

de game details krijg ik gewoon niet open.

groetjes
Reputatie 3
Badge
Hetzelfde probleem. Graag hulp.

Mvg.

JEG
Ik heb ondertussen bericht gekregen van e-services ... bij hun ligt de fout niet omdat je kan inloggen en gewoon je ding kan doen.

Eenmaal bij de games pagina ... dan ben je bij skynet ... en is skynet verantwoordelijk ... ( is e-services niet afhankelijk van skynet ??? begrijpe wie begrijpe kan ) dus ..... oplossing : de helpdesk van skynet bellen op het nr. 0800 22 700.

Dus ik ga één van de dagen met hun contact opnemen.

Groeten Swa.

Reageer