G&C en iphone

  • 19 October 2012
  • 0 reacties
  • 169 Bekeken


Ik weet niet hoe dit komt.


Ik had een nieuwe nummer genomen.

15€ belkrediet , met pay and go zen

Ik bel naar 6000 , dit om me over te schakelen naar G&C 20

Even later krijg ik een sms van ' Welkom bij GC , u heeft nu dit dat dit dat '

Nu een probleem was , men verbruik van 15€ was er op 3 dagen door !!!!

Hoe kan dit ?

Ik bel naar de klantendienst en daar komen ze ineens uit de lucht vallen , ' meneer , we zullen dit eens navragen'

De medewerker zet mij ' 15 min in mute stand '

en verbreekt dan de verbinding.

De reden da ik weet dat hij me op mute zette, toont geen ftr , geen service.

Ik ken het goed genoeg , ik werk zelf op een callcenter in mechelen ( .... )

DIT DOE JE NIET !

Bij een iphone kan je imessages versturen dit werkt gratis op het mobiele datanetwerk , en heeft niks te maken met sms !!!

Ook niet voor de uitgaande sms via imessage !

De activering kost 0.50€ cent ,en dat is eenmalig.

Nu waarom rekent proximus ( imessage ) berichten aan ?

Als dit zo zit , ben ik snel terug naar telenet , daar is het teminste gratis en worden ze niet aangerekend !!!!

Dit is gewoon bullshit !

0 reacties

Geen reactie

Reageer