Skip to main content
Hallo,

vroeger was er de functie hervatten van een opname. Tijdens het bekijken van een opgenomen programma kon je dit afbreken, en op een later tijdstip kon je het programma hervatten op het ogenblik waar je was gestopt.

Heeft iemand een idee wat er met deze functie gebeurd is? Ik vind het niet meer terug. Vrij vervelend, aangezien ik nu altijd terug moet verder spoelen.

Als je bv.iets een film of programma niet hzlemaal ziet moet je die altijd stoppen met de stop toets.Dan zal je zien als je hem hervatten dat je de keuze hebt tussen hervatten en verder kijken.Dit is een bug die er bij de vorige opdate ingeslopen is en Belgacom is er van op de hoogte dus ik vermoed dat dit niet lang meer zal duren dat dit probleem opgelost zal geraken.

Dit lijkt me geen bug, maar een verkeerd gebruik van de toetsen op je afstandbediener. Als je een lopende opname wilt stoppen, dan druk je op de stopknop (knop met wit vierkantje). Wil je volgende keer toch alles van voraf aan bekijken (samen met een familielid bvb), dan druk je op de knop PVR, dan start de opname van vooraf aan. Handig. Ik hoop niet dat ze bij Belgacom dit als een bug beschouwen, want ik gebruik die functies regelmatig en vind het onderscheid hééél handig.

Een video-of DVD-recorder stop je toch ook met de stoptoets ? en zoals Lieven zegt, je kunt met die "zogenaamde bug" nog creatief omgaan ook, zoals Lieven zegt..ik heb het ook al zo gebruikt. Soms spoel ik door om te zien of alles erop staat, want ik haat het als ik 90% van iets kan zien en het laatste moet missen...dan nog liever wissen. Daarna op PVR of digital TV drukken en je kunt terug van het begin starten. Maar de optie "herstarten" hiervoor gebruiken is ook simpel natuurlijk. Ook kan je het meestal wel zien door naar het begin te spoelen, want als dat meer dan een kwartier telaat begint kan je op het einde in de problemen geraken met die 20 minuten nà....

Lieven. 9308 gelieve dan Eva te contacteren voor verdere uitleg.

Reageer