Beantwoord

Frustraties op de website

  • 19 August 2016
  • 4 reacties
  • 243 Bekeken

Beste,

Ik ondervind steeds problemen met de website MyProximus en zelfs als ik een mail met een concreet probleem/aparte vraag wil sturen dan blijft de site hangen...
Vandaar dus een poging via het forum :

- ik wil het product 'International Sports' twv 9,95€/maand toevoegen aan mijn account. Dit komt telkens in mijn winkelmandje terecht maar als ik de bestelling effectief wil plaatsen dan verschijnt ELKE keer de foutmelding dat mijn winkelmandje leeg is.

- ik wil dit via het contactformulier melden, maar als ik mijn vraag wil sturen dan blijft het maar draaien en loopt mijn scherm vast.

Een tijdje geleden had ik eveneens andere problemen mbt mijn account en domiciliëring en weet ik nog veel.
In ieder geval is de website niet klantvriendelijk en worden er op die manier voortdurend kleine frustraties opgestapeld.

Ik hoop dan ook dat hier dringend iets aan gedaan wordt want na al meer dan 10 jaar trouwe klant te zijn begin ik het toch wel beu te worden.
En ondertussen hoop ik ook een antwoord te krijgen op welke manier bovenstaand probleem verholpen kan worden.

Vriendelijke groet.
icon

Beste antwoord door Caroot 31 August 2016, 09:48

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Caroot,

Kun je mij klantgegevens bezorgen voor deze aanpassing?

Groetjes,

Heidi
Bedankt HeidiE maar ondertussen hebben we de lijdensweg via de telefoon en de ontelbare keuzemenu's doorstaan en is het in orde.

Groeten.
Reputatie 6
Badge +2
Bedankt HeidiE maar ondertussen hebben we de lijdensweg via de telefoon en de ontelbare keuzemenu's doorstaan en is het in orde.

Groeten.


Je kon International Sports ook activeren via de TV decoder.
Reputatie 7
Badge +3
ok, bedankt voor feedback

sorry voor de lange weg...

groeten

Tina

Reageer