Ik gebruik mobile internet favorite. Dit is ook mijn enige internetverbinding.
Nu kan ik iedere keer wel verbinding maken met het internet, maar na een tijdje, valt die verbinding weg. Ik kijk dan op het vakje van vodafone mobile broadband lite, en daar staat op dat er geen apparaat aangesloten is, of meestal staat er dat het apparaat is uitgeschakeld.
Dan kijk ik naar mijn usb modem (K4505) en het lampje knippert (staat dus wel degelijk aan). Ik krijg ook regelmatig de RAS foutcode 668.
Ik heb deze modem gekocht op 14 januari 2011, en sinds toen ben ik ook klant bij Proximus. Ik heb deze verbindingsproblemen al bijna de hele tijd. Er zijn dagen dat ik om de 2 minuten mijn verbinding kwijt ben, en ik kan ook soms een week zonder problemen surfen.
Ik heb geen blue tooth apparaten die kunnen storen, en vodafone mobile broadband lite is het enige programma dat gebruik maakt van de usb modem.
Ik ben in apparaatbeheer gaan kijken, en daar staat dat de usb modem correct werkt. Ik geraak ondertussen wel gefrustreerd van dit probleem. Heb ik iets gemist?
Mijn besturingssysteem is Windows Vista.
Bladzijde 1 / 1
Beste Nicky,
Kan u mij uw gegevens (GSM,..) doorsturen in een privébericht.
Dan kan ik ervoor zorgen dat iemand van de proximus technische dienst u contacteerd ivm. dit probleem.
Mvg,
Eva van Belgacom
Kan u mij uw gegevens (GSM,..) doorsturen in een privébericht.
Dan kan ik ervoor zorgen dat iemand van de proximus technische dienst u contacteerd ivm. dit probleem.
Mvg,
Eva van Belgacom
Ik heb ruim een week geleden een privébericht gestuurd, maar heb nog steeds geen contact gehad met de technische dienst.
Het probleem bestaat nog steeds, vooral 's middags voor één of andere reden.
Het probleem bestaat nog steeds, vooral 's middags voor één of andere reden.
Beste,
ik kan bevestigen dat ik hetzelfde probleem ondervind met mijn K4505. De modem werd terug binnen gegeven in de Bizz corner waar die anderhalve maand verdwenen is voor reparatie en éénmaal hersteld kon men mij niet vertellen wat eraan werd hersteld, maar kan ik alleen vaststellen dat het probleem nog steeds bestaat. Wel kan ik vermelden dat ik in de periode dat de modem werd hersteld een vervang modem heb meegekregen van het type K3565 en daarmee heb ik anderhalve maand probleemloos kunnen werken op dezelfde laptop.
Ik ga de modem terug moeten aanbieden voor herstelling vrees ik.
mvg,
Dirk
ik kan bevestigen dat ik hetzelfde probleem ondervind met mijn K4505. De modem werd terug binnen gegeven in de Bizz corner waar die anderhalve maand verdwenen is voor reparatie en éénmaal hersteld kon men mij niet vertellen wat eraan werd hersteld, maar kan ik alleen vaststellen dat het probleem nog steeds bestaat. Wel kan ik vermelden dat ik in de periode dat de modem werd hersteld een vervang modem heb meegekregen van het type K3565 en daarmee heb ik anderhalve maand probleemloos kunnen werken op dezelfde laptop.
Ik ga de modem terug moeten aanbieden voor herstelling vrees ik.
mvg,
Dirk
Probeer eens om de recente sofware te downloaden.
Alvorens de nieuwe te instaleren de oude eerst verwijderen.
Succes
Patrick
hier de link naar de pagina
http://support.nl.proximus.be/app/answers/detail/a_id/14894/session/L2F2LzEvdGltZS8xMzA5Njg1NTE1L3NpZC9NQlIzVTF5aw%3D%3D
Alvorens de nieuwe te instaleren de oude eerst verwijderen.
Succes
Patrick
hier de link naar de pagina
http://support.nl.proximus.be/app/answers/detail/a_id/14894/session/L2F2LzEvdGltZS8xMzA5Njg1NTE1L3NpZC9NQlIzVTF5aw%3D%3D
Beste Patrick,
bedankt voor de tip, maar ik draai op aanbeveling van de support van Proximus een nieuwere versie van de VMB software dan diegene die beschikbaar staat op hun site. Moemnteel draai ik 10.1.108.29105. De versie op de site is 10.0.201.2314.
Ik ge deze middag terug binnen springen in de Bizz Corner.
mvg,
Dirk
bedankt voor de tip, maar ik draai op aanbeveling van de support van Proximus een nieuwere versie van de VMB software dan diegene die beschikbaar staat op hun site. Moemnteel draai ik 10.1.108.29105. De versie op de site is 10.0.201.2314.
Ik ge deze middag terug binnen springen in de Bizz Corner.
mvg,
Dirk
Beste Nicky,
Mogelijk is het sneller wanneer u zel tracht de Proximus technische dienst te contacteren.
Dit kan op het nummer 0800/22909. Hierbij selecteert u optie 5 'internet , en vervolgens mobiel internet.
Mvg,
Eva van Belgacom
Mogelijk is het sneller wanneer u zel tracht de Proximus technische dienst te contacteren.
Dit kan op het nummer 0800/22909. Hierbij selecteert u optie 5 'internet , en vervolgens mobiel internet.
Mvg,
Eva van Belgacom
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.