foxlife

  • 22 July 2011
  • 9 reacties
  • 1158 Bekeken

Nu dat halmark weg is,zou men toch een andere evenwaardige zender in de plaats mogen geven vind ik.

Net als vele anderen zou ik graag foxlife willen bij belgacom.

Weet er iemand of deze zender bij belgacom zal toegevoegd worden,misschien een vraagje voor Eva?

9 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hopelijk komt FOXLife er weldra bij. En gaat Belgacom Investigation Discovery verhuizen naar een meer geschikter boeket (Nature & Discovery) ?

Mvg
Reputatie 6
Badge +1
Raar dat ze Fox Life niet aanbieden, NGG zenders en Baby TV zijn van de Fox groep. Zo moeilijk kan het dan toch niet zijn om ook Fox Life aan te bieden. Fox Life 24/7 de beste series zonder reclameonderbrekingen. Komaan Belgacom aktie graag!
Reputatie 5
Badge +2
Of het moest zijn dat Telenet weer een exclusiviteitscontract heeft voor FOXLife ? NGC NL HD is al exclusief voor Telenet en Numericable.

Mvg
Badge
Fox Live zal er zeker niet bij komen denk ik ;waarom moet investigation Discovery verhuizen?Vind toch dat er prachtige programas op zijn.Of heb je er misschien nog niet naar gezien?
Reputatie 6
Badge +1
Ik heb even een mail gestuurd naar Fox Channels Benelux. Als ik antwoord krijg zal ik het hier posten. Indien er een exclusiviteitscontract is, waarom kan Belgacom ons dat dan eens niet meedelen? Een heleboel zenders waar geen exclusiviteitscontract voor is worden helaas ook niet aangeboden. Belgacom is heel slecht bezig tegenwoordig. Maar ja, wij hebben wel ANNE!
Badge
Wat zend die zender juist uit want ik ken die niet zo goed.
Reputatie 5
Badge +2
@Axana: Investigation Discovery zit in het boeket Music & Culture, wat niet echt past bij de zender. Moordprogramma's hebben niet echt veel te maken met muziek of cultuur. Dus misschien ook in Nature & Discovery stoppen, lijkt me logischer gezien het profiel van de zender. En dat het prachtige programma's zijn is zeker ;)

@William: Ik ben benieuwd wat ze gaan antwoorden. Ik heb de huidige aanbieders bekeken van FOXLife op de site en denk dat er geen exclusiviteitscontract meer is (was wel zo bij start van de zender). FOXLife is namelijk bij heel veel verschillende providers beschikbaar, zowel kabel als satelliet.

Mvg

Badge
Tien dat weet ik niet juist want als je met 7 boeketten zit is dit wel wat moeilijk.en ik zeg het op die manier dat belgacom z'n zenders blijft zetten staan die soms veel te dicht bij elkaar en kan je als er één bij komt moeilijk manoevreren.Als alles vrij is zoals bij telenet is dit geen probleem maar ja dit zal weer te gemakkelijk zijn.Wat voor zender is dit nu Fox live? Anders google ik wel.
Reputatie 5
Badge +2
@Axana: ik begrijp je, maar een moordzender is niet onder muziek of cultuur te plaatsen. Een mogelijke oplossing is om ID zowel in het huidige Music & Culture als in Nature & Discovery-pakket te plaatsen. Dit had Belgacom al reeds gedaan met TMF Dance, dat ook in 2 pakketten zat. Dit is misschien de oplossing.

FOXLife is een zender met enkel series en sluit goed aan bij Hallmark. Zie maar op de website.

Mvg

Reageer