Fox in het basisaanbod aub

  • 16 October 2016
  • 13 reacties
  • 617 Bekeken

eindelijk fox bij proximus!! Maar waarom niet in het basisaanbod ??? Moeten we daarvoor extra betalen om die prachtige zender te kunnen zien? Waarom nu juist in een boeket? Het geld groeit niet op onze rug hé.

This topic has been closed for comments

13 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Volgens mij zitten die mensen die dat plannen in een ivoren toren en zijn ze volledig wereldvreemd.
Integendeel Patrick,
aan dit nieuw aanbod is veel marketing studie aan voorafgegaan. Voor iedereen goed doen, dat lukt niet in deze wereld.
Groeten,
Terloops met wat ik lees heb je sneller antwoord op Facebook en ik ben anti Facebook. Heb er een aangemaakt op aandringend van de familie en vrienden omdat ze mij willen volgen op mijn reis naar de VS bij de dochter. Deze namiddag wel daar eens mijn gal uitspugen op Facebook betreffende FOX

Zit te balen wil Fox hebben maar kost mij teveel geld bij PX
Leg mij even A.U.B. uit PX waarom ik 15 euro meer moet betalen voor zender die bij al de andere aanbieders gratis in het standaard pakket zit?

Jullie zijn boeketten aan samensmelten omdat het aanbod verminderd.
Is zoals het boeket Natuur al de zenders van History en Discovery zitten erin maar Discovery ID niet, waar zit de logica?

Volgens mij zitten die mensen die dat plannen in een ivoren toren en zijn ze volledig wereldvreemd.
Reputatie 4
Was al aangekondigd op userbase dat er van alles ging veranderen op 17 oktober, dan zouden ze bij Proximus toch beter een algemeen overzicht geven op hun site wat dit allemaal inhoudt, het zou ook over verhoogde datvolume gaan enz....
Reputatie 7
Badge +2
Mij lijkt het erop dat de oude boeketten gewoon verdwijnen. Deze namiddag ga ik eens bellen om uit te vissen hoe het nu echt zit, want in mijn huidige multi zitten veel meer zenders dan wat hier in dat entertainmentpakket vermeld staat. oa. Music & Culture.
Vincent_0121 THX die bladzijde bedoelde ik
Reputatie 4

http://www.proximus.be/nl/id_cr_entertainment_offer/particulieren/producten/opties/tv-opties/entertainment-aanbod.html dit staat er vandaag op de website van PX even drukken op op die bladzijde Entertainment Channels

9.95 euro meer voor 1 zender in mijn geval en heb nu het boeket nature en daar heb ik ook History , Nat Geo wild en in HD, Travel, discovery science, discovery world,
En om Fox te ontvangen moet ik dan maandelijks 9.95 extra betalen, schandalig.

Ze hebben gewoon Fox bij PX betalend gemaakt omdat hun boekketten leeg lopen met de zenders en dat de klanten ook niet meer dom zijn dat ze het slikken dat ze maandelijks moeten betalen voor minder en minder zenders die in het standaard pakket zitten.

Ik snap nu echt niet dat ze in Brussel beslissen om FOX niet gratis aan te bieden al de andere doen het wel.
Dus graag woordje uitleg PX


grtt
Reputatie 7
Badge +2
Of daar dan 1 miljoen of 10 mensen naar kijken, is niet belangrijk.
Voor Proximus is dit wel belangrijk natuurlijk....

Groeten,
Wim


Dat begrijp ik wel. Ik vermoed dat ook andere zaken meespelen: kan PX hun extra boeketten opnieuw vullen met zenders. Want er zijn er toch veel verdwenen: Lacht, BBC 3, Sy Fy, 13th Street in het entertainment boeket, BBC4 in het Music & Culture boeket en MyZen in het Nature boeket etc.

Vermoedelijk daarom ook dat de nieuwe pakketten Tuttimus, Familus en Mobilus gelanceerd worden.
Reputatie 7
Badge +6
Of daar dan 1 miljoen of 10 mensen naar kijken, is niet belangrijk.
Voor Proximus is dit wel belangrijk natuurlijk....

Groeten,
Wim
Reputatie 7
Badge +2
Mij is het niet te doen om de kijkcijfers, maar om de programma's. En FOX heeft wel een paar heel goede series. Of daar dan 1 miljoen of 10 mensen naar kijken, is niet belangrijk. Wel dat ik de serie in kwestie kan bekijken. Gelukkig heb ik het multiboeket en zit de zender erin.
Reputatie 7
Badge +6
Ter info,
Hier vind je de wekelijkse kijkcijfers top 20.
Reputatie 3
Nochtans als ik hier mag of moet geloven wat iemand anders hier onlangs gepost heeft, zou die zender juist niet veel kijkcijfers treffen .....:)....maar eerder meer opbrengen op die manier :8

bron: https://nl.forum.proximus.be/televisiezenders-series-films-34/wil-fox-op-proximus-34452?postid=559222