Beantwoord

Fox en BBC First: in welk boeket?

  • 18 October 2016
  • 7 reacties
  • 993 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Entertainment:
° volgens de Info Channel is sedert 17/10 Fox toegevoegd aan het boeket Entertainment NL, op kanaal 192.
Dit klopt.
(de optie "serie opnemen" ontbreekt nochtans. Is dit zomaar over het hoofd gezien? Nee toch.)
° nog steeds volgens de Info Channel is ook sinds 17 oktober is BBC First hd beschikbaar op kanaal 25 in een "nieuwe?" tv-"bundel?" Entertainment Channel.
Dat kanaal 25 met BBC First vind ik echter niet!
Hoe zit het nu eigenlijk?
Wordt met de woorden "nieuw" en "bundel" aangegeven dat Entertainment NL vervangen wordt door Entertainment Channel?
En dat ik mijn abonnement op Entertainment Nl moet opzeggen?
Om dan de bundel Entertainment Channel te bestellen?
Of zie ik dit totaal verkeerd?
Bundel? Boeket? Graag wat meer uitleg vanwege Proximus aub
icon

Beste antwoord door Marleen 18 October 2016, 20:40

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Met de nieuwe Tuttimus en Familus abonnementen van Proximus zijn ook de oude boeketten vervangen.
Fox is ondertussen wel toegevoegd aan het 'oude' boeket Entertainment NL en aan het Multiboeket Nl.
De oude boeketten zijn dus vervangen door nieuwe 'bundels' o.a. Entertainment Channels, Belgisch Voetbal enz. In elk nieuw Tuttimus en Familus abonnement zit nu 1 gratis bundel (waarde 9,95€)

BBC First vind je samen met 11 andere zenders (o.a. Fox) in de bundel Entertainment Channels Nl.
Die bundel en ook de andere trouwens kan je ook met je 'oude pack' bestellen via MyProximus.
Meer informatie over de nieuwe bundels (boeketten): het entertainment aanbod vind je hier:
www.proximus.be/nl/id_cr_entertainment_offer/particulieren/producten/opties/tv-opties/entertainment-aanbod.html
Reputatie 7
Badge +2
Met de nieuwe Tuttimus en Familus abonnementen van Proximus zijn ook de oude boeketten vervangen.
Fox is ondertussen wel toegevoegd aan het 'oude' boeket Entertainment NL en aan het Multiboeket Nl.
De oude boeketten zijn dus vervangen door nieuwe 'bundels' o.a. Entertainment Channels, Belgisch Voetbal enz. In elk nieuw Tuttimus en Familus abonnement zit nu 1 gratis bundel (waarde 9,95€)

BBC First vind je samen met 11 andere zenders (o.a. Fox) in de bundel Entertainment Channels Nl.
Die bundel en ook de andere trouwens kan je ook met je 'oude pack' bestellen via MyProximus.
Meer informatie over de nieuwe bundels (boeketten): het entertainment aanbod vind je hier:
www.proximus.be/nl/id_cr_entertainment_offer/particulieren/producten/opties/tv-opties/entertainment-aanbod.html


Dan betaal je wel 9,95 EUR extra voor BBC First als je de nieuwe bundel bestelt bovenop je oude bundels. Ik denk niet dat een zinnig mens dat gaat doen.Buiten BBC First zitten al de zenders uit het nieuwe Entertainment Channels NL verspreid over de oude bundels, die ook nog es meer zenders bevatten.
Reputatie 7
Badge +6
Dat is inderdaad een probleem als je het multiboeket al of niet gratis hebt in je huidige pack Ik had alleen een Entertainment boeket van 5,95€ en dus viel die omschakeling naar Entertainment Channels nog mee (9,95€), maar ik begrijp je dilemma.
Reputatie 6
Badge +1
Zit BBC first niet in het multi boeket? Ben nu op vakantie, dus kan het nu niet nazien. Zou wel raar zijn als het niet zo is.
Reputatie 7
Badge +6
Neen, William, het zit alleen in de nieuwe Entertainment Channels bundel tot begrijpelijke frustratie van al wie een multiboeket heeft in zijn pack.
Reputatie 7
Badge +6
Zit BBC first niet in het multi boeket? Ben nu op vakantie, dus kan het nu niet nazien. Zou wel raar zijn als het niet zo is.
BBC First zit enkel inbegrepen in het nieuwe boeket Entertainment Channels.
In het multi boeket is dit niet geactiveerd.
Ik verwijs naar de post van mijn collega:
https://nl.forum.proximus.be/televisiezenders-series-films-34/bbc-first-nl-ondertiteling-36027/index1.html#post559695
Reputatie 7
Badge +2
Men had het nochtans heel simpel kunnen maken: alle overblijvende zenders van de multi in de nieuwe Enterainment Channels bundel. Nu leeft er zowel op dit als op het Franstalige forum heel wat frustratie omdat bepaalde kanalen in de nieuwe bundels niet meer beschikbaar zijn. Omdat ze nog in de multi beschikbaar zijn, is dit onbegrijpelijk. Kosten maken om zenders door te geven in een boeket dat niet meer verkocht wordt? Begrijpe wie begrijpe kan. Dat is om miserie vragen.
Ik ben 15 jaar klant geweest bij Telenet en destijds Canal Digitaal ( met het allereerste pakket digitale kanalen).Ik woonde toen in TN gebied. In die periode zijn er ook veel boeketwijzigingen gebeurd. Maar nog nooit heb ik gezien dat kanalen verdeeld werden die niet meer verkocht werden. Telkens waren de boeketten duurder, maar als klant had je tenminste wel altijd iets erbij. Nu gaat er af bij PX.

Ik blijf erbij, ik hoop dat SFR binnenkort door TN wordt overgenomen. Dan is er tenminste een volwaardig alternatief in Brussel stad. Ze hadden me nochtans weer bijna overtuigd toen Fox en BBC First aangekondigd werden. En nu maken ze zo een gigantische flater door zenders niet meer te verkopen en enkel nog te laten voor de sukkels die het oude pakket blijven afnemen.:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@

Reageer