foutmelding bij raadplegen resterend belkrediet

  • 27 December 2011
  • 4 reacties
  • 1053 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Als ik in mn e services mn resterend belkrediet wil opvragen van mn MTV Generation abo geeft hij steeds een foutmelding (het mobiele data verbruik wordt wel correct weergegeven), dit is de foutmelding :

120 nationError 500: ServletException in '/WEB-INF/pages/consumption/pgMyAllowances.jsp': An error occurred while evaluating custom action attribute "amount" with value "02u11:11": An exception occured trying to convert String "02u11:11" to type "java.lang.Double" (null)


vrij lastig , heb al in enkele webbrowsers geprobeerd maar niets...


grt Denis

4 reacties

Reputatie 1
Badge
Niemand hetzelfde probleem en eventuele oplossing hiervoor ?
Reputatie 7
Badge +1
Ik heb al 36 weken een Mobile Comfort 15 in een pack, en heb nog nooit mijn belkrediet kunnen raadplegen. Data dan weer wél; zelfdde op de Hello app.

Heb al naar de helpdesk gebeld en ze gingen dat nakijken, maar nog steeds noppens.....ik kan alleen rond langs de factuur online bij nog niet gefactureerd verbruik. Daar staat dan 0 als je nog niet over je limiet bent. Leuk is dat Wenkbrauw ophalenVerstomd

Ik wil gewoon weten hoeveel er nog rest, hoeveel SMS'en en belminuten gebruikt en zo. Bij Proximus kan dat blijkbaar wél.

Ik geraakt wél in de E-services maar er staat ook een foutmelding bij "mijn voordelen":

Mijn gratis voordelen
https://admit.belgacom.be/eservices/wps/myportal/!ut/p/c5/dY3LDoIwFES_xS-4txVoXTYuaAkPCQkIG9I0VyQgGFS-X4wLV84sz5wMNLB1smvf2Wc_T3aEMzRBy8LSyCL3mIykRMPzWGotECMPqo8RtMdQaU_EiKHgPvLUL3iiSkSz_3L8E4WQ6vlGUEMtfj9ZxgI0CdPRIVHbjEO10GN-LY4gd9ZdKaaVxpPtCO7DcKFa7d7ZyW-O/dl3/d3/L0lHSklna21DUW9LVVFrS0NsRUpJL29Ed1FBRU1RQUJDRUlJUkRFWUFDbkJjRlRpSkswclVsV2hnQmpBISEvNEMxYjlXX05yMGdERVNaSUpSREVTWk1KUWlJa2ZnISEvN18xR1ZJOFNRNDFPTzE2MElNMUhKOU1BMDAwMi9KS2pIVDMzMjAwMDE3L2libS5pbnYvMTg2MzE3OTE1OTgzL3dpbmRvd1N0YXRlL01JTklNSVpFRA!!/#Mijn gratis voordelen

Gelieve later te proberen! Er zijn technische problemen voor het ogenblik.

Reputatie 1
Badge
heb ondertussen de app "callmeter" van de market gehaald en geeft een duidelijk overzicht van inkomende en uitgaande gesprekken, sms en dataverkeer van een zelf te bepalen en in te stellen periode. Handig en volgens de belgacom medewerker in het belgacom center zeer accuraat...
Badge
Wel, ik heb ook zo een probleem met dezelfde foutmelding. Vroeger kon ik het belkrediet raadplegen van mijn I-TALK telefoonlijn, en nu kan dat niet meer.Ik heb ook een MTV generation abo. sedert 1 febr. en daar zit ik met hetzelfde probleem. Ik vind dat wreed ambetant ............

Best denilson, is er nu al een oplossing gevonden ?

Groeten

Computerken.

Reageer