Beantwoord

Foutmelding bij omzetting van Premium Club-punten

  • 13 September 2016
  • 4 reacties
  • 191 Bekeken

Hallo,

Ik probeer al een paar weken een aantal van mijn Premium Club-punten om te zetten in GSM-belminuten.
Wanneer ik mijn bestelling effectief doorstuur, krijg ik de volgende foutmelding:

Omwille van technische redenen is het niet mogelijk een bestelling te plaatsen.
Gelieve later opnieuw te proberen.

Dit begint vrij vervelend te worden, want eind deze maand vervallen ca. 1.000 van mijn punten...

Heeft iemand hier meer info over ?
Bedankt.
icon

Beste antwoord door tina.b 13 September 2016, 14:47

Bekijk origineel

4 reacties

je kan ook altijd eventueel bellen naar klantendienst premium club 1910
Ter info: wat soms ook de reden van problemen kan zijn : => inruilen lukt niet
Reputatie 7
Badge +3
hans,

ik heb de collega's van Premium club gecontacteerd en je vraag zo doorgegeven: zij gaan het nodige doen om je te helpen met de omruiling.

mvg

Tina
Hallo,

Inruiling is ondertussen gelukt via mijn smartphone, zoals ook gesuggereerd in de doorgestuurde link.
Bedankt.

Hallo,

Ik probeer al een paar weken een aantal van mijn Premium Club-punten om te zetten in GSM-belminuten.
Wanneer ik mijn bestelling effectief doorstuur, krijg ik de volgende foutmelding:

Omwille van technische redenen is het niet mogelijk een bestelling te plaatsen.
Gelieve later opnieuw te proberen.

Dit begint vrij vervelend te worden, want eind deze maand vervallen ca. 1.000 van mijn punten...

Heeft iemand hier meer info over ?
Bedankt.
Hallo Tina,

De omruiling van de Premium Club-punten is ondertussen met succes gebeurd via mijn smartphone.
Bedankt.


hans,

ik heb de collega's van Premium club gecontacteerd en je vraag zo doorgegeven: zij gaan het nodige doen om je te helpen met de omruiling.

mvg

Tina

Reageer