foutmelding

  • 5 February 2012
  • 13 reacties
  • 1053 Bekeken

Ik heb net TV Overal op mij HTC Desire geinstalleerd.
Ik heb mijn login en password proberen in te geven maar al wat ik te zien krijg is:

Fout: De server is momentel niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw.

Als ik daar op klik komt er nog:

java.lang.Runtimeexception - Can't create handler inside thread that has not called Looper.prepare()

Verder heb ik geen problemen met internet met deze telefoon.

Is dit een bug?

13 reacties

Hallo pcasteels,


Ik heb je vraag doorgestuurd naar de verantwoordelijke teams, ik wacht op antwoord.


Mvg,

Eva.
Ik heb net hetzelfde probleem (hetzelfde toestel, exact dezelfde foutmelding)

vroeger werkte tv overal nochtans perfect (voor de update!)
Hallo pcasteels en stef,


ik heb de bevestiging van de ontwikkelaars gekregen: er zit een bug in TV Overal voor enkele HTC-toestellen. Een herwerkte versie wordt deze week of volgende week verwacht in de Android Market.


Mvg,

Eva.
Bedankt, ik kijk er naar uit.

Beste groeten

Paul
Desire is sowieso al Android, dus in pricincipe ook al een gmail-account.


Je kan dus als de gmail-app nog wel werkt, via mail.google.com instellen dat google ook je synet mail kan ophalen.


Geen oplossing, maar een workaround.


Zelf doe ik het ook zo, omdat ik meerdere accounts heb op diverse domeinen. Geen zin in continu mailpolling, foutmeldingen etc, terzijl het via gmail ook kan binnenkomen en gepusht wordt.

Beste Nibje

Heb ik iets gemist want ik zie niet wat je mail met TV Overal te maken heeft?
Bedankt, laat die nieuwe versie maar rap komen Lachen
Hier is de nieuwe versie toegekomen en lijkt prima te werken.
Bedankt voor de snelle oplossing.
Ik ben nog maar net bezig met TV-overal, en heb in de voorbije 2 dagen dat ik actief ben meer gezien dat de server der tijdelijk uit ligt.

ik gebruik de software op een iPhone 3s, bijgevolg zal kijken via de iPhone (wegens het kleine scherm) eerder beperkt zijn , maar de grote kracht voor mij is het op afstand kunnen programeren van op te nemen programma's. Spijtig genoeg lukt dit ook niet als de server tijdelijk (?) niet beschikbaar is.

Ik voel dus wel degelijk dat het nog last heeft van kinderziektes, maar hoop op beterschap in de nabije toekomst !

Vriendelijke Groeten

Jeff Ceuppens
Al dagen ligt de server van skynet.be, tv & Entertaiment, Live TV plat. Gisteren heb ik nog willen kijken naar de voetbal op mijn pc, maar noppes. Steeds komt hetzelfde bericht; De server is tijdelijk onbeschikbaar. Probeer het later opnieuw. Wel dit is al zeker 1 week zo. Belgacom, doe hier iets aan. En nergens een bericht te bespeuren dat er iets mis is. Graag aktie AUB.
Hallo,


Heb hetzelfde probleem sinds een week op mijn ipad
We zijn nu 27 februari, en TV overal op mijn pc werkt nog steeds niet. Dit is nu al meer dan 2 weken. Is dit ook afgeschaft zoals Home media manager? Dit kan toch niet meer. Kan er iemand eens actie ondernemen. Eva misschien? In bijlage een screenshot van mijn TVoveral.
er zijn blijkbaar problemen met bepaalde browsers, oa firefox 10 werkt het niet meer. op chrome werkt in het ieder geval wel goed. hopelijk worden deze ongemakken snel verholpen

mvg

Reageer