sinds gisteren 28/11 rond 17 uur en nu nog steeds 29/11 11.20 krijg ik de foutmelding op mijn scherm: "Systeem tijdelijk onbeschikbaar . Bij blijvend probleem contacteer Belgacom" . Ik heb Belgacom gecontacteerd via e-mail , gisteren reeds, maar heb tot op heden nog geen antwoord ontvangen .
Bladzijde 1 / 1
Best de modem eens te resetten. Eerst eens af te zetten en trerug op te zetten. Als dat niet helpt, een factory reset van de modem doen.
http://192.168.1.1/
onder "advanced setting/maintenance"
Dat duurt wel even en daarna je Wifi terug instellen (Wap-beveiliging) als je die gebruikte, anders terug uitschakelen.
Als alle lichtjes terug normaal branden, best ook nog de decoder eens terug opstarten (10sec uit en terug in stroom).
http://192.168.1.1/
onder "advanced setting/maintenance"
Dat duurt wel even en daarna je Wifi terug instellen (Wap-beveiliging) als je die gebruikte, anders terug uitschakelen.
Als alle lichtjes terug normaal branden, best ook nog de decoder eens terug opstarten (10sec uit en terug in stroom).
als bovenstaande niet werkt zou ik belgacom toch per telefoon contacteren op de 0800 22 700 - zal wel sneller gaan dan via de mail
mvg
mvg
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.