Beantwoord

Foutieve programma's in tv-gids


Waar kun je terecht om een fout in de tv-gids te melden ?
Voor vanavond op Nederland 1 staat normaal gezien Midsomer Murders om 21.25 u
Deze staat nog altijd geprogrammeerd voor uitzending volgens alle vindbare online (en teletekst) tv-gidsen.

ALLEEN DE PROXIMUS TV-GIDS vermeld plots andere programma's om dat uur vanavond?!
Dus waar kan men zoiets melden in de hoop dat het op tijd kan worden gewijzigd.
icon

Beste antwoord door AndyM 31 March 2017, 14:21

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag BingoManiac,

Ik heb het doorgegeven, we gaan onze tv gids zo snel mogelijk aanpassen.

Mvg,

Kim
Vandaag, 30 maart is de tv-gids nog steeds niet aangepast. de programma's van NPO1 kloppen nog steeds niet.Opnemen van favoriete programma's is een hele klus.Heb gisteren 3 andere programma's moeten opnemen om Midsummer Murders te kunnen opnemen.Service laat echt te wensen over.
Reputatie 7
Badge +6
Had gisteren het zelfde probleem. Reset hielp niet. Natuurlijk klopten ook de opname uren niet meer, dus inderdaad puzzelen.
Reputatie 6
Badge +4
Hi Florent,

Sorry voor deze ongemakken.. kreeg nog geen feedback hieromtrent..nog eens doorgestuurd met 'urgent'

mvg sabine
Reputatie 5
Badge +4
Dag BingoManiac,

We hebben zonet feedback ontvangen van onze engineering.

Hier de feedback:

Ik heb dit gisteren doorgegeven aan het bedrijf die ons de EPG info stuurt.

Ze gingen het corrigeren, maar helaas kan er voor de opname niets meer aan gedaan worden, aangezien het om een programma van woensdag gaat.

PS: EPG = TV gids

Mvg,
AndyM
Reputatie 5
Badge +2
Ik zie dat de programmatie voor VIJF voor maandag niet juist is, de uren kloppen niet, gecontroleerd op de website van VIJF zelf;
Hopelijk komt het in order voor maandagavond
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb het doorgegeven, we passen dit zo snel mogelijk aan.

Mvg,

Kim
Reputatie 5
Badge +2
Dank voor de vlugge reactie, want als niemand het meldt gebeurd er niks,
Dus dit niet negatief bedoeld
prettig weekend
Reputatie 4
Badge +1
Waarom word die gids ln feite niet eens aangepast tot 14 dagen? het is al van mensenheugenis dat er problemen met zijn. Bij geen andere operator heb ik ooit problemen gehoord die zo'n problemen hadden met hun tv-gids. Ik denk gewoon dat jullie nog werken met een te oude optie en moeten overstappen naar gidsen die 14 dagen de programmering geven. Niet zoals hier slechts 7 dagen en 3 blanco. Dan heb je ook exact de programmering mee dat in een weekblad zit dat je de dinsdag gaat halen, want dit is dan voor de week er op.
Reputatie 5
Badge +2
Hopelijk is het morgen inorde, want tot nu toe is er nog niets veranderd
Ik had graag die programma's opgenomen en als die niet juist geprogrammeerd staan, is dit niet mogelijk
Het gaat over vijf, CONVICTION , STALKER EN LAW EN ORDERR SPECIAL VICTIMS UNIT
Reputatie 6
Badge +4
Hi Valencia,

Nogmaals doorgestuurd naar softwarelevernacier van die tv gids

mvg sabine
Reputatie 5
Badge +2
alles is ok nu, en alles die geprogrammeerd was staat ook op het juiste uur, dus alles is dik in orde, dank u wel

Reageer