Vraag

Foutieve persoonsgegevens + bedrag op factuur

  • 28 September 2017
  • 5 reacties
  • 315 Bekeken

Ik ben al jarenlang klant bij Proximus. Een hele tijd geleden (het duurde even voor ik er achter kwam) zijn er plots andere persoonsgegevens aan mijn account gekoppeld. Bijgevolg klopten de facturen ook totaal niet meer. Vreemd genoeg was dit telkens een bedrag van €0,01 en dan een correctie van -€0,01.
Afgelopen zondag heb ik dit probleem gemeld via het contactformulier op de website. Gisteren had ik een voicemailbericht: mijn bericht was goed ontvangen en ze zouden me vandaag terugbellen. Dit is niet gebeurd. Wel ontving ik onderstaande mail. Ik vind het echt schandalig dat zo'n mails de wereld in gestuurd worden! Naast de talrijke spellingfouten en foutieve zinsconstructies, heb ik ook geen antwoord (laat staan een oplossing!) voor het probleem gekregen!

Zijn er nog mensen die hetzelfde aan de hand hebben?

Geachte heer/mevrouw.......

Wij hebben u e-mail goed ontvangen.

U vroeg ons hoe het komt dat u andere gegevens zag op u proximus accound en hoe het komt dat u uw eigen gegevens niet kon zien.

Hoogt waarschijnlijk gaat dit om een syteemfout, wij hebben alles nagekeken en op het eerste zicht heb ik hier geen verklaring voor.

Ik heb voor de zekerheid uw proximus accound verwijdert.het enige wat u hoeft te doen is via onze site www.proximus.be een nieuw Proximus account aan te maken op hetzelfde e-mailadres, let wel dat u uw activatiecode nodig hebt. Deze krijgt u via bericht toegestuurd tijdens het registratieprcoes.¿

Moest er nog een probleem zijn kunt u ons altijd bereiken via het nummer 080022800, keuzemenu optie 2 'dienst van my proximus'.

Dank voor uw vertrouwen in Proximus.

Met vriendelijke groeten,

¿

Sam

Het Proximus-team


Ref. [THREAD_ID:192929725430]

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste Anseveria,

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr, login en e-mailadres)bezorgen.

Dan kijk ik het even na voor u.

Groetjes,

Joël
Dag Joel M,
Hoe verstuur ik u een privébericht?
Reputatie 7
Badge +4
via onderstaande link

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 7
Badge +3
Beste, je hebt de link ondertussen gevonden ?
Reputatie 6
Badge +3
Dag Sebastiaan, We mogen er echt geen zoekplaatje van maken, Heb je ooit op de avenu eLouise in Brussel gewoond ? Groeten Jan

Reageer