beste,
vorige maand belde ik naar de facturatiedienst omdat bij het wijzigen van mijn pack ik plots de EEP korting van mijn vrouw niet meer hadden. Via de telefoon bood een zeer vriendelijke dame mij een oplossing. We kregen in de daaropvolgende week een creditnota. tot dan alles ok
Bij mijn nieuwe factuur ontdekte ik toch nog de fout. Het werd dus niet correct uitgevoerd ondanks de belofte van de dame aan de telefoon.
maar daarnaast wat ik dan totaal onacceptabel vind is dat er 3 euro correctiekosten aangerekend worden. Dus het initieel probleem werd door proximus zelf veroorzaakt. Ik bel hen vriendelijk om dit op te lossen. Uiteindelijk is het probleem niet opgelost en krijg ik nog 3 euro extra kosten aangerekend. Klantvriendelijk is dit allerminst. Ik twijfel toch sterk om mijn telecom diensten te verhuizen naar de concurrentie indien ik geen duidelijke antwoord en excuses krijg. Eveneens verwacht ik een financiële compensatie voor het ongemak en tijdbederf.
mvg
Bryan
Bladzijde 1 / 1
Beste Bryan,
Kun je in privébericht klantgegeven doorsturen zodat we dit kunnen nakijken?
Met vriendelijke groeten,
HeidiE
Kun je in privébericht klantgegeven doorsturen zodat we dit kunnen nakijken?
Met vriendelijke groeten,
HeidiE
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.