Fouten in facturatie en deactivatie lukt ook niet.

  • 21 January 2013
  • 0 reacties
  • 105 Bekeken


Beste,


Een aantal maanden geleden heb ik via de website van Belgacom een zender pack 'Entertainment NL' besteld ter waarde van €5.40/maand. We hebben dit pakket binnen de 10 dagen na bestelling telefonisch afgezegd. Na die maand kregen we een factuur waarop €12 euro werd aangerekend voor het zenderpakket terwijl ik duidelijk een mail gekregen heb dat het bedrag €5.40 per maand is.


De persoon van de helpdesk zei dat ze het zenderpakket direct gingen deactiveren. Tot op de dag van vandaag is het zenderpakket nog altijd actief. Hoe komt het dat, terwijl er expliciet gezegd is dat het gedeactiveerd is, het pakket nog altijd actief blijft? Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt.


Ik wil niemand beschuldigen, maar moet een klant echt smeken tot dat een optie gedeactiveerd wordt? Wij zijn al jaren klant bij Belgacom, maar we hebben al evenveel jaren last van onjuiste facturen die (verrassing) altijd in het voordeel van Belgacom spelen. Het is nog nooit gebeurd dat we te weinig betalen...


Ook vraag ik mij af waarom opties niet gedeactiveerd kunnen worden via de e-services. Indien het mogelijk is om opties te activeren via internet, moet het toch ook mogelijk zijn om ze te deactiveren? Dit zou de wachttijden om binnen te geraken bij de helpdesk al enorm verminderen een ook de klanten besparen hiermee ook veel tijd en frustraties (of is dit laatste juist de bedoeling?)

0 reacties

Geen reactie

Reageer