Skip to main content
Alle begrip voor foute fakturatie, minder begrip voor 2 x achter elkaar foute fakturatie, nog minder begrijpend als het over fakturen gaat nadat FTTH in werking is, gratis is wat anders, geen probleem dat niet alles gratis kan, het wordt nu wel erg moeilijk om dit te ontcijferen. Ben trouwe klant, blijf dat ook, toch graag even duidelijkheid. MVG Patrick Dekens



EXCUSEER, ondertussen grondig bekeken/gelezen, ik begrijp dat de laatste faktuur van 98,34 € (incl btw) de vorige faktuur van 148,34 € vervangt waardoor er 50 € bij de volgend faktuur in vermindering is. Ondertussen praten we weer positief over Belgacom 🙂. MVG Patrick Dekens



Beste patick.dekens,



Bij de opmaak van een creditnota en als u nog een openstaande factuur heeft, dan krijgt u automatisch een verrekende factuur toegestuurd.



Let er wel op dat u een domiciliëring heeft. Het oorspronkelijke factuurbedrag gaat van u rekening af. De creditnota van 50 euro wordt door ons automatisch op uw volgende factuur in mindering gebracht.





Met vriendelijke groeten,



Eva




Reageer