Klantenrekening : 25944162 en factuur nr 163001502560 over periode augustus 2016 bedrag 113,07 EUR
Ik heb een abonnementje van 15 EUR waar ik sinds juli ofzo 12 EUR voor moet betalen door een actie die Proximus doet.
Leuk, maar in augustus kreeg ik ineens een sms dat ik over mn 15 EUR zat en de dag erna een sms dat ik reeds over de 50 EUR verbruik zat. Toen heb ik diezelfde avond de helpdesk gebeld omdat dit niet kon kloppen. Het meisje kon me niet helpen, ik moest maar eens de app installeren. Gedaan, maar daar zie ik hetzelfde als op mn papieren factuur.
Ik las op het forum rond deze periode wel berichten over WASE ivm Pokémon-jagers en een gsm-app die je daarvoor kon installeren maar die dan wel wat begon te kosten. Ik heb nooit op Pokémons gejaagd en die app nooit gedownload. Ook zat ik niet in het buitenland. (enkel in maart, zoals mn telefonische historiek zal uitwijzen)
In het kort, mn verbruik was normaal en dat stelt niet veel voor, ik kom zelfs nooit aan mn 15 of 12 EUR.
Ik zond via een link een persoonlijk bericht met vraag om het na te kijken en me een creditnota en correcte factuur te bezorgen aub. Maar heb nog niets vernomen.
Gisteren kreeg ik dan weer een sms ter herinnering dat ik mn factuur nog niet had betaald.
Kunnen jullie dit toch eens nakijken en alsnog zorgen voor een creditnota en correcte factuur aub.
Al enkele jaren klant mobiele telefonie en nog nooit een foute facturering gehad, alles is altijd correct verlopen.
Dank bij voorbaat alvast.
Met vriendelijke groeten,
Beste antwoord door WouterM
Bekijk origineel