foute factuur

  • 28 November 2011
  • 1 reactie
  • 1568 Bekeken

Beste,

kan iemand mij helpen om een foute factuur te laten corrigeren?

Ik heb in nov 2010 online een abonnement genomen op Generation MTV 15 met als promo: 20 maanden aan 7,5 euro en 4 maanden aan 15 euro.Gedurende 11 maanden gaat alles goed maar bij de 12e factuur moet ik ineens de volle 15 euro betalen niettegenstaande ik gedurende 20 maanden infeite een korting krijg.

Ik heb contact gehad met 6000 waar men mij vertelde dat mijn online promo niet was geactiveerd maar slechts een gewoon contract met 12m aan 50% en 12 maanden aan 100%.Deze persoon op de klantendienst zou het nodige doen om alles in orde te brengen( zodat ik krijg wat ik besteld had) en zou mij de bevestigingsmail sturen.Daar wacht ik spijtig genoeg nog op.Heb dan ondertussen via de contactlink van de eshop( waar ik mijn bundel bestelde ) de situatie uitgelegd in de hoop dat dit de goede manier was.Ik kreeg een mail terug met de melding dat dit niet voor hun was maar dat ze mijn mail doorgezonden hebben naar de verantwoordelijke dienst, maar ondertussen hoor ik weer niets.Ik had aan die mensen ook gevraagd wat ik met de betaling moest doen maar vermits deze niet antwoorden ,sta ik ,daar weer! Ik heb ook geprobeert om de factuur online te betwisten maar dat scherm krijg ik op geen enkele maniet om mijn computer te voorschijn.Dus hier sta ik nu!

Om boetes te vermijden heb ik dan ondertussen maar het gedeelte betaald wat ik als correct acht, maar hoe krijg ik deze situatie op orde voor de rest van de looptijd en hoe geraak ik aan correcte facturen?

Hopelijk kan iemand mij helpen want dit vind ik echt niet kunnen dat je zo'n rompslomp moet doen om iets in orde te krijgen

Alvast bedankt

Groetjes

Ingrid


1 reactie

Beste ingrid 18099,

Kunt u via privé-bericht mij uw klantgegevens (klantnummer, gsm-nummer, contactnummer) bezorgen aub?

Zodra ik deze gegevens heb, kan ik dit laten nakijken voor u.


Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer