Beste,
Een maand geleden ben ik op citytrip gegaan naar Spanje. Hiervoor heb ik naar jullie bizz experts gebeld om te vragen of ze een pakketje van 500 mb konden toevoegen. Dit ging me +- 20 euro kosten.
Een maand later zie ik travel world intense op mijn factuur staan, meteen de duurste roamingdienst. Dit had ik helemaal niet gevraagd.
Ik heb ondertussen 1,5 week geleden gebeld. Ze gingen dit hoge prioriteit geven maar nog steeds geen gehoor gekregen. Jullie kunnen blijkbaar gesprekken herbeluisteren. Kan hier aub werk van gemaakt worden want ondertussen staat er een factuur van 430 euro open. Ik heb al 2 maal gebeld.
Ik ben zwaar teleurgesteld in jullie service, zeker als je kijkt welke prijs hier tegenover staat. Jullie klantendienst komt voor mij serieus tekort en denk er aan om al terug van provider te switchen.
Gr,
Michael
Bladzijde 1 / 1
Dag Michael, willen het erg graag bekijken, graag je klantgegevens via een privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. Groetjes, Nicky
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.