- italk (om onbeperkt te bellen)
-onbeperkt bellen nationaal
-alle gesprekken die ze voert aan normaal tarief!
Dus maw betaalt ze 3 keer voor hetzelfde!
Reeds 3 keer heb ik hiervoor een klacht ingediend en 3 keer snapten ze niet hoe dit mogelijk was en zouden ze het oplossen... maar je raadt het wellicht: het enige dat er is gebeurd , is dat ik uren kostbare tijd heb verspild en dat mijn moeder 100den euro’s te veel heeft betaald!
Hoe moeilijk kan dit zijn, Proximus ??? Dit is wel het toppunt van slechte service!!! En durf nu niet te zeggen dat je het niet snapt en dat je het onmiddellijk gaat oplossen... ik heb liever dat je zwijgt en dat mijn moeder snel haar geld krijgt teruggestort en vanaf nu een normale rekening krijgt!
Haar nummer: 014/51.51.22
Gelieve haar niet lastig te vallen met vragen, dit nummer is louter informatief zodat jullie weten over wie het gaat!
Beste antwoord door Joel M
Bekijk origineel