Na stroomstoring herstarten decoder. Na de gebruikelijke lange tijd met code 1:xx komt ten slote 2:04, dan 2:06. Her blauwe menu scherm meldt dat de aansluiting niet goed is (vreemd daar is niets veranderd). Tenslotte gaat decoder in stand 0:1P en kan alleen uit door stroom te onderbreken.
Wat is er aan de hand? Ik gebruik de PLC van Belgacom, de B-box 2.
Bladzijde 1 / 1
fout code 0:IP =Er is geen goede verbinding tussen modem en decoder.
Neem de twee plc's uit het stopcontact,plaats ze nadien terug ,wacht tot de drie lampjes op de plc's terug groen zijn en herstart de decoder.
Mvg Jerom
Neem de twee plc's uit het stopcontact,plaats ze nadien terug ,wacht tot de drie lampjes op de plc's terug groen zijn en herstart de decoder.
Mvg Jerom
Ik heb dat ook eens gehad na installatie TVonPC. De enige oplossing was de modem terug te zetten naar de fabrieksinstellingen (die tip heb ik hier op het forum gekregen). 0:IP wil zeggen dat je geen IPadres meer hebt voor TV. Dat kun je zien op de configuratiesite van de modem (b-box2)
http://192.168.1.1/
onder status.
Heeft volgens mij niks te maken met de ethernetadapters.
http://192.168.1.1/
onder status.
Heeft volgens mij niks te maken met de ethernetadapters.
Beste Renerius,
Hetgeen jerom voorstelt zou u eens moeten uitproberen. Dit zal wellicht het probleem oplossen.
Op de PLC dienen de 3 lampjes te branden. Het middelste lampje zou groen moeten zijn maar het kan ook oranje of rood branden.
Groen betekent dat de verbinding goed is, oranje betekent dat er geen HD kan ontvangen worden en als het rood brandt dan kan je geen tv ontvangen.
Met vriendelijke groeten,
Eva.
Hetgeen jerom voorstelt zou u eens moeten uitproberen. Dit zal wellicht het probleem oplossen.
Op de PLC dienen de 3 lampjes te branden. Het middelste lampje zou groen moeten zijn maar het kan ook oranje of rood branden.
Groen betekent dat de verbinding goed is, oranje betekent dat er geen HD kan ontvangen worden en als het rood brandt dan kan je geen tv ontvangen.
Met vriendelijke groeten,
Eva.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.