Skip to main content
Ik heb sinds begin deze maand een abonnement bij Proximus, maar op MyProximus krijg ik steeds dezelfde foutmelding te zien.

Kan dit eens nagekeken worden?
- Heb je het al eens in een andere browser geprobeerd bv. Mozilla Firefox.

- Deactiveer eens adblocker, Privacy badger enz. als u die hebt, die kunnen soms voor problemen zorgen.

- Ook cookies verwijderen kan ervoor zorgen dat de site beter werkt.

zie: https://www.consumentenbond.nl/internet-privacy/cookies-verwijderen

- Via smartphone: met de MyProximus-app,
Dag PieterW,



Heb je al eens geprobeerd via een andere browser?



Ook kan je best een de cookies van uw browser verwijderen.



Mocht het niet lukken kan je uw klantgegevens en uw My Proximus Login doorsturen naar Het Proximus Team.



Dan zullen we alles voor je nakijken.



Met vriendelijke groeten



Koen


- Deactiveer eens adblocker, Privacy badger enz. als u die hebt, die kunnen soms voor problemen zorgen.

- Via smartphone: met de MyProximus-app





Heb je al eens geprobeerd via een andere browser?

Ook kan je best een de cookies van uw browser verwijderen.



Alles geprobeerd, maar de foutmelding blijft..

Hoe kan ik het Proximus Team contacteren?
Hoe kan ik het Proximus Team contacteren?



Via deze link: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Je kan via onderstaande link uw klantgegevens doorsturen.



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.



Wat we nodig hebben is het klantnr, telefoonnr en ook zeker uw My Proximus login.



Mvg,



Koen

Reageer