Beantwoord

Foutboodschap in MyProximus

  • 17 August 2016
  • 5 reacties
  • 248 Bekeken

Ik heb sinds begin deze maand een abonnement bij Proximus, maar op MyProximus krijg ik steeds dezelfde foutmelding te zien.
Kan dit eens nagekeken worden?
icon

Beste antwoord door Wim 18 August 2016, 14:36

Bekijk origineel

5 reacties

- Heb je het al eens in een andere browser geprobeerd bv. Mozilla Firefox.
- Deactiveer eens adblocker, Privacy badger enz. als u die hebt, die kunnen soms voor problemen zorgen.
- Ook cookies verwijderen kan ervoor zorgen dat de site beter werkt.
zie: https://www.consumentenbond.nl/internet-privacy/cookies-verwijderen
- Via smartphone: met de MyProximus-app,
Reputatie 7
Badge +4
Dag PieterW,

Heb je al eens geprobeerd via een andere browser?

Ook kan je best een de cookies van uw browser verwijderen.

Mocht het niet lukken kan je uw klantgegevens en uw My Proximus Login doorsturen naar Het Proximus Team.

Dan zullen we alles voor je nakijken.

Met vriendelijke groeten

Koen

- Deactiveer eens adblocker, Privacy badger enz. als u die hebt, die kunnen soms voor problemen zorgen.
- Via smartphone: met de MyProximus-app


Heb je al eens geprobeerd via een andere browser?
Ook kan je best een de cookies van uw browser verwijderen.

Alles geprobeerd, maar de foutmelding blijft..
Hoe kan ik het Proximus Team contacteren?
Reputatie 7
Badge +6
Hoe kan ik het Proximus Team contacteren?

Via deze link: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 7
Badge +4
Je kan via onderstaande link uw klantgegevens doorsturen.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Wat we nodig hebben is het klantnr, telefoonnr en ook zeker uw My Proximus login.

Mvg,

Koen

Reageer