Skip to main content
/files/b373ac5ee1/muis.JPG 375x89
probeer eens je modem uit te trekken voor een reconnect, mogelijks zit je met een blacklisted IP

mvg

Hallo

Ik heb hetzelfde probleem. De uitgaande server van skynet doet het niet meer. Probleem gemeld bij de technische dienst van Belgacom, ze weten ervan maar ....

(bij een controle: telnet relay.skynet.be 25 krijg je geen antwoord van de server)

Ik los dit probleem op voor een collega (zelfstandige). Hij kan dus geen mails meer beantwoorden van klanten.

Volgens de brief van Belgacom met data betreffende de mail instellingen, kon je voor problemen terecht bij een 090010026. Deze lijn was niet meer in dienst. Ik diende dan te bellen naar 0800222208 (iemand aan de lijn zei dat de lijn gestoord was)

Na een uur toch iemand aan de lijn (080022312) gekregen.

Ikzelf heb geen provider-email adres, veel te instabiel (dit blijkt nu ook nog een keer). Heb al 15 jaar een hotmail adres, zonder enig probleem.

Maar wie kan zeggen wanneer dit probleem zal opgelost zijn, gelieve het mij door te vertellen.

Met vriendelijke groeten

Paul

Hallo

Hier werkt het weer.

Lag niet aan de instellingen van Live Mail, maar aan de smtp server van Skynet.

mvg

Paul

Beste question,

Is het probleem inmiddels opgelost of ervaart u nog steeds problemen met uw uitgaande mails?

Mvg,

Eva.

Hallo

Het probleem is opgelost.

Dank u wel

Paul

Reageer