na de instalatie van belgacom tv on pc opende ik home media center. Belgacom tv werd geladen, aangezien ik nog geen zenders had geinstalleerd kon ik geen tv kijken. toen ik home media manager wilde openen kreeg ik de foutmelding 0X88000014 met de mededeling: geen enkel produkt is toegekend aan uw abbonnement er loopt een procedure om te bepalen welke pakketten worden toegekend.
heb intussen tweemaal opnieuw geinstalleerd maar telkens met hetzelfde resultaat. eens ik op home media manager klik krijg ik die fout melding en word belgacom tv niet meer geladen. als ik eerst naar media center ga wordt het geladen maar heb ik geen zenders.
Bladzijde 1 / 1
dit heb ik gecheckt maar er is er maar 1 aangesloten en er kuneen er 3 waarvan 2 in HD aangesloten worden
Beste Dre,
Voorlopig stoppen we met de support op TV on PC, er zijn nog teveel bugs/fouten en we starten binnenkort met een nieuwe tool om TV op PC te kijken. Meer info over deze nieuwe tool zal binnenkort bekend gemaakt worden.
MVG,
Eva van Belgacom
Voorlopig stoppen we met de support op TV on PC, er zijn nog teveel bugs/fouten en we starten binnenkort met een nieuwe tool om TV op PC te kijken. Meer info over deze nieuwe tool zal binnenkort bekend gemaakt worden.
MVG,
Eva van Belgacom
dank voor de melding Eva, ik heb me nooit gewaagd aan TV on PC, maar kijk uit naar die nieuwe tool.....
mvg
mvg
Eva
bedankt, kunt u dit via e-mail laten weten wanneer dit is gebeurd?
heb via een medewerker van jullie vernomen dat het temaken heeft met glijke serienrs van pc fabrikanten en als de nieuwe software geinstalleerd is zou het geen probleem mogen zijn.
ik kan tv on pc wel niet deactiveren zelfs niet door een medewerker
mvg
dre
bedankt, kunt u dit via e-mail laten weten wanneer dit is gebeurd?
heb via een medewerker van jullie vernomen dat het temaken heeft met glijke serienrs van pc fabrikanten en als de nieuwe software geinstalleerd is zou het geen probleem mogen zijn.
ik kan tv on pc wel niet deactiveren zelfs niet door een medewerker
mvg
dre
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.