Telkens ik een cloud account wil starten krijg ik volgende melding:
"Er heeft zich een fout voorgedaan bij de creatie van uw Cloud-account. Probeer het later nog eens."
Wat kan ik hier aan doen?
Bladzijde 1 / 1
JohanS,
Voor Cloud raad ik je aan om het contact formulier in te vullen via onze site
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html
Druk dan op "Snel aan de slag? Hier vind je een antwoord op je vraag"
Kies dan "Ik ben klant en ken mijn telefoonnummer". Voer je telefoonnummer in en druk op OK
Daarna druk je op "Ik heb een technische vraag" en vervolgens kies je "Mijn product werkt niet goed"
Selecteer dan "Internet" en nadien druk je op "Cloud"
Vul de velden in en druk op "Verzenden"
Je zal snel een antwoord ontvangen van onze Cloud specialisten.
Mvg,
AndyM
Voor Cloud raad ik je aan om het contact formulier in te vullen via onze site
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html
Druk dan op "Snel aan de slag? Hier vind je een antwoord op je vraag"
Kies dan "Ik ben klant en ken mijn telefoonnummer". Voer je telefoonnummer in en druk op OK
Daarna druk je op "Ik heb een technische vraag" en vervolgens kies je "Mijn product werkt niet goed"
Selecteer dan "Internet" en nadien druk je op "Cloud"
Vul de velden in en druk op "Verzenden"
Je zal snel een antwoord ontvangen van onze Cloud specialisten.
Mvg,
AndyM
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.