fout belgacom - bereikbaarheid - verhuis ...

  • 26 December 2012
  • 2 reacties
  • 242 Bekeken


Heeft belgacom geen mail adres waar we kunnen heen mailen?


mijn klantennummer: 605935477


mijn verhaal


23 november ben ik verhuisd en was er iemand van belgacom langs geweest voor de verhuis te regelen, sorry meneer, U heeft geen signaal op de lijn, ik kan U niet verder helpen, we gaan lassers moeten laten langs komen ... en hoe lang duurt dat, bwah, een maand ongeveer !!!!!!!!!!


dus als compensatie een 'stick' gekregen ... voor internet en geen digitale TV


die maar de helft van de tijd werkt. we hebben dan verschillende keren gebeld met de vraag Wanneer er nu eindelijk iemand ging langs komen.


dan was de stick op, nog nooit meegemaakt, zo een slechte service. op een vrijdagmiddag 1.5u aan het bellen geweest, of de telefoon werd opgelegd of ik moet U doorverbinden, keer op keer en weer wachten.... uiteindelijk was het in orde, niet dus


's avonds thuis gekomen en nog altijd geen internet met de stick, 2 tot 3 uur aan die telefoon gehangen, ik verbind U door, ik verbind U door, opnieuw gebeld, afgelegd, ik verbind U door .... om ZOT van te worden. uiteindelijk zeggen ze, we bellen U 'vandaag' nog terug ?????


uiteindelijk tussen het bellen zeg ik tegen mijn vrouw, bel onmiddelijk naar Telenet en vraag hoe snel we daar internet kunnen krijgen.


om 22u zelf terug gebeld om dan uiteindelijke een vriendelijke stem te horen die zegt: meneer, we sturen U morgen een nieuwe stick op.


(aan die persoon; dank U voor de goede service)


dan waren uiteindelijk de lassers geweest, na een maand, toffe, vriendelijke mensen die na 2 uur met 4 man alles aan de praat gekregen hadden. wat bleek, belgacom zelf had gewoon in de kast 2 verkeerde kabels aangesloten, grrrrrrrrrrrrrrrrrrr


Nu had ik een betwisting gedaan op mijn factuur omdat ik een compensatie wil. een uur aan het bellen geweest en telkens krijg ik terug de biep toon, Telenet komt momenteel dichter en dichter ...


mijn vrouw is al met haar proximus naar telenet gegaan, kreeg ze nog een gsm ook.


ik ben nu na 10 jaar bij proximus en belgacom en ben serieus aan het twijfelen over belgacom.


of jullie mailen mij of jullie bellen mij, maar ik wil een compensatie voor al die miserie of ik ben weg bij belgacom.


ik weet niet of er andere zijn die die problemen ook gehad en wat ze gedaan hebben, maar ik blijf niet bellen en men tijd verliezen,




2 reacties



Heeft belgacom geen mail adres waar we kunnen heen mailen?






je kan een privé bericht sturen naar EVA


Eva van Belgacom















  • http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow


zie ookhttp://community.belgacom.be/posts/727af2fb8d" rel="nofollow" target="_blank


wat de compensatie betreft, deze staat beschreven in de algemene voorwaarden, zie artikel 12 paragraaf 2


of jij daar onder valt weet ik echter niet, bij jouw is de dienst niet uitgevallen tgv een defect, er was gewoon een vertraging bij het opleveren....


maar enige vorm van compensatie lijkt me iig wel mogelijk, laat maar weten


mvg


Hoe Belgacom contacteren


Verschillende manieren om Belgacom te contacteren: (bron: http://community.belgacom.be/posts/727af2fb8d" target="_blank

  • Telefonisch Contact ☜klik hier
  • Online contact ☜klik hier ( Afhankelijk van uw keuze krijgt u verschillende contactmogelijkheden ) 1) Kies een onderwerp (*) { Vaste telefonie | Mobiele telefonie | Internet | Televisie | Packs | E Services } 2) Reden waarvoor u ons contacteert (*) { Verhuis | Wijziging van de contactinformatie | Word klant | een bestelling plaatsen | Een klacht indienen | Facturering | Info over onze diensten | uw bestelling | Vergeten login/paswoord | Melden van een storing | Belgacom PC Security| Opzeggen }
  • Online Chat ☜klik hier ( Afhankelijk van uw keuze krijgt u verschillende mogelijkheden ): - Adreswijziging - Wijziging contactgegevens - Klant worden/Bestellen - Klacht indienen - Facturering - Info product/dienst, prijs of bestelling - Vergeten login/paswoord - Melden van een storing - Belgacom PC Security - Opzegging
  • abonnementen opzeggen via webformulier ☜klik hier
  • Maak een afspraak in een Belgacom Center ☜klik hier
  • Belgacom Contact Formulier ☜klik hier ( Wenst u een of meerdere Belgacom-abonnementen op te zeggen? Hebt u een vraag over de opzegging? )
  • Proximus Contact Formulier ☜klik hier ( Wenst u een of meerdere Proximus-abonnementen op te zeggen? Hebt u een vraag over de opzegging? )
  • Belgacom Center of verkooppunt ☜klik hier ( Er ene vinden of Afspraak maken )
  • i.v.m.Vermeldingen telefoongids via 0800 98 022 of e-mail: gids@1207.be☜Op deze manier ( http://community.belgacom.be/comment/86850" target="_blank )
  • Hallo allemaal, Hierna vinden jullie de nummers om de Belgacom klantendienst vanuit het buitenland te contacteren (het zijn betalende nrs): NL 00 32 2 819 97 70 FR 00 32 2 819 87 52 GE 00 32 2 819 87 53 EN 00 32 2 819 97 71. Met vriendelijke groeten,Eva
  • 003280022800 vanuit buitenland zowel met vaste lijn als de GSM
  • 0800 99 974 klantendienst van Eshop ( bvb Voor de status van uw order )
  • http://www.proximus.be/blokkeren" target="_blank☜klik hier
  • E-mail abuse melden: abuse@belgacom.be ☜klik hier

Reageer