Fotoprints

  • 8 March 2013
  • 9 reacties
  • 981 Bekeken


Hallo, ik heb recentelijk punten omgewisseld voor 50 fotoprints, de punten zijn inderdaad in mindering gebracht maar wat nu ?


Hoe moet ik nu de foto's selecteren, welke procedure moet ik volgen om die foto's te bestellen.


Graag info





Bedankt.

9 reacties

















Inderdaad een goeie vraag , waarschijnlijk moet je op één of andere manier een code krijgen die je moet ingeven bij het bestellen van je foto's!


Ik heb er ook nog geen ervaring mee, hopellijk zijn er al mensen die het al gedaan hebben en kunnen uitleg geven.


Indien geen antwoord komt zou je ook altijd de vraag kunnen stellen via


Klantendienst:0800 22 800

Maandag - Vrijdag: van 8 tot 22u

Zaterdag: van 8 tot 22u

of


Technische dienst:0800 22 800

Maandag - Vrijdag: van 7 tot 22u

Zaterdag - Zondag: van 8 tot 22u


of aan Eva van BGC door haar een privé bericht te sturen maandag


⚫ Een privé bericht naar Eva van BGC sturen door

http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blank http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blank









Groetjes, Elsa




PS:Hou ons in het kort op de hoogte als je wilt, dank u.






Reputatie 7
Badge +1


Zo is dat...er is al wat afgezeverd over dit item, maar wel terecht vind ik. Men stopt vroegere automatische voordelen nu in de Premiumclub waar je eerst punten moet verzamelen om de voordelen te krijgen. Per gefactureerde Euro krijg je 2 punten als Welcomelid (maandelijkse facturen v. minder dan 110€ geloof ik). D.w.z. dat je om 2500 punten te sprokkelen (nodig voor 50 fotoprints) en facturen van bv. maandelijks 90€ of 180 punten p.maand ca. 14 maanden nodig hebt om 50 prints (bij Maxi vroeger) bijeen te krijgen. De optie voor 20 prints (bij Comfort vroeger) is zelfs niet meer mogelijk. Zoals ik hier in een ander topic al heb uitgelegd, is dit een verkapte prijsverhoging. Wie gaat er nu 14 maanden wachten om zijn foto's te laten printen? Bij Photosmart 0,11€ per print (10x15) + verzending 2,95€. Voor 50 prints dus 8,45€ of 0.17€ per print. Vroeger bij Maxi gratis per 2 maanden, nu dus 8,45€/2= 4,23€ per maand duurder. Nu toch maar zelfde voordeel na 14 maanden. Voordeel nu dus maar 8.45€/14 = 0.603€ p. maand (bij facturen v. 90€ p.maand). Echte opslag dus 4.23 - 0.603€ = 3.63€ p. maand. En dan moet je wel 14 maanden willen wachten...



De gratis credits voor TV waren we al langer kwijt.

















Inderdaad het is meestal nog Eva die de zaken kan regelen en het tot een goed einde kan brengen


Maar je kan soms wel een tijdje moeten wachten want zij kan het ook in veel gevallen maar doorgeven aan de bevoegde diensten en moet er op deze mensen dan gerekend worden dat ze het afwerken of dat ze een antwoord geven aan Eva die zij terug krijgt en dat ze dan eventueel kan doorspelen !







Groetjes, Elsa



niemand weet alles maar iedereen weet wel alles bete



Reputatie 7
Badge +1


Ik vind het ook geen goed vervangmiddel voor de gratis fotoprints. 20 foto's bij Comfort per 2 maanden was niet zoveel (maar toch 120 prints per jaar); nu moet je 2500 bonuspunten halen voor 50 prints, en die haal ik niet op een jaar tijd. Dat zijn er wél 70 minder. Maar Smartphoto is redelijk van prijs (ca. 0,19€ per print incl. verzending v. 3,95€ als je er 50 bestelt) en levert goede kwaliteit. Zelf printen kost minstens het dubbele of méér(papier en printcassettes). 70 foto's minder is dus 13,30€ per jaar of 1,10€ per maand minder voordeel. Toch te weinig om van provider te wisselen...Niet te vergeten dat die nieuwe Telecomwet diep in hun zakken zit hé. En Telenet heeft voor zover ik weet ook geen gratis fotoprints....

















Etienne,


Het is iets dat hier meerdere malen al terug gekomen is als onderwerp en ik ben er ook niet gelukkig mee met hun puntensysteem.


De vraag is maar of BGC dit systeem nu maar terug zal veranderen !


Daarvoor zijn er te weinig tegenstanders vrees ik want op het forum heb ik moeten vaststellen dat niet iedereen er tegen is !-)







Groetjes, Elsa



niemand weet alles maar iedereen weet wel alles beter






Reputatie 7
Badge +1


@ Feesless: normaal heb je die foto's binnen de paar dagen.Ik sta er altijd versteld van hoe snel dat gaat. Je krijgt eerst een bevestiginsmail van de bestelling, en dan nog een 2e mail met bevestiging van verzending.

Beste FeesLess,

Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, emailadres, login, gsmnr)bezorgen.

Dan kan ik uw dossier eens opvragen.

Alvast onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste Rikske,

Kunt u mij uw klantgegevens (naam, klantnr., tel.nr., gsm nr.) bezorgen, dan zal ik u door de bevoegde dienst laten contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste FeesLess,

De bevoegde dienst is er momenteel mee bezig.

Zij zullen u terug contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer