Vraag

Foscam IP camera

  • 25 April 2017
  • 5 reacties
  • 187 Bekeken

Ik ben eigenaar van een Foscam IP camera, Heb die al geruime tijd, geplaatst op de platform omdat er reeds inbraak pogingen en (bij afwezigheid) beschadigingen door buren zijn geweest. Na plaatsing geen problemen, heb hem verplaatst (2 weken geleden) omdat de buren weer op de platform kwamen, na verplaatsing is er iemand die de camera uitschakelt tussen 20u en 6u30. Hebben een B-Box3 , heb gisteren de camera opnieuw ingesteld en toch kan hij hem uitschakelen

5 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Dag Vincent,

Wat voor een platform is dat? Want wij hebben daar geen enkel overzicht over.

Dit doet mij een beetje denken aan de parental control (kinderslot) die actief zou kunnen staan voor bepaalde toestellen en dit voor bepaalde uren.

NLog in op de modempagina via 192.168.1.1, ga naar Toeganscontrole, indien alles ok met de configuratie dan zou alles in het groen moeten staan. De rode vierkanten zijn toestellen die geweigerd zijn tussen bepaalde uren.

Mvg,
AndyM
Wat uitleg over parental control instellingen staat op deze
link
1.Je logt in op je modem http://192.168.1.1, met je user paswoord (staat op sticker van je modem).
2.je klikt op toegangcontrlole, dan zie je ouderlijk toezicht.
3.je ziet (Planning van de toegangscontrole Internet) daaronder (Een of meer hosts selecteren).
4.(Tijdslots per week)
5. al wat je rood kleurt word geweigerd.
6.dan klik je van onder op OK naast annuleren
enz.....
Bij mijn ouderlijk toezicht staat : alles geaccepteerd . Ik ben beveiligd met Eset internet security, als ik mijn modem nu scan zie ik geen onbekende toetellen. Heb al Eset verwijderd en Panda geplaatst, bleef het zelfde. Alles is begonnen enkele weken geleden, mijn tv had onverwachte problemen, heb Proximus gebeld, hebben de problemen gezien, en een technieker gestuurd. Heeft alles nagekeken maar vond toen niks. tv is in orde.
Platform is een geasvalteerd plat dak.
Heb wel enkele dagen geleden de hotspot uitgeschakeld
Reputatie 5
Badge +4
Als dat s nachts op regelmatige basis uitgaat, dan moet er ergens een instelling zijn (mss met je Eset internet security) die problemen geeft. Jammer genoeg hebben wij hier weinig info over. Mvg, AndyM

Reageer