Skip to main content
Beste,

Ik erger me al een paar dagen/weken aan het feit dat telkens de computer wordt opgestart en connectie moet worden gemaakt met mijn wireless netwerk, fon netwerk van belgacom als eerste connecteert en ik steeds netwerk moet aanpassen.

Heb in instellingen ingegeven dat er niet automatisch connectie mag worden gemaakt - en eigenlijk nooit connectie, maar dat lijkt niet te lukken.

Ik begrijp dat Belgacom geld wil verdienen, maar dit is de computer van een 70 jarige vrouw en captive screens vind ik er over, vooral als er voorbij wordt gegaan aan de instellingen van de computer en alles gewoon overruled lijkt te worden.

Iemand een tip hoe ik het fon netwerk voor eens en altijd kan bannen en zonder problemen telkens automatisch op mijn thuisnetwerk kan inloggen ? Laptop is ACER Aspire 7720Z.

Bedankt

heb je windows 7? via draadloze netwerken beheren kan je de prioriteit van de draadloze netwerken instellen, als je het eigen draadloos netwerk hoger instelt dan het fon netwerk zou je dat probleem niet meer mogen hebben

mvg

Hier vindt je een uitgebrijde uitleg hoe je netwerkvoorkeuren kan instellen. Als je het liever in het nederlands wil dan vindt je die hier. Deze is wel minder uitgebreid.

Reageer