Hallo,
ik heb een nieuwe Bbox-2 moeten vervangen en nu ben ik mijn FON netwerk kwijt. Bij het inloggen op mijn modem vind ik onder advanced setting de menu Hotspot niet terug zodat ik dit niet kan aanzetten.
Via mijn e-service staat vermeld dat er bijwerking is vereist. Ik had wel FON op mijn vorige b-box2
hoe kan ik dit oplossen
Bladzijde 1 / 1
je zal moeten wachten tot de vereiste firmware gepusht wordt
dan daarna worden de Fon-instellingen opnieuw doorgestuurd naar de modem
dan heb je de hotspot terug
mvg
dan daarna worden de Fon-instellingen opnieuw doorgestuurd naar de modem
dan heb je de hotspot terug
mvg
Beste micheleke,
dit gebeurt in principe automatisch op je nieuwe Bbox2-modem, maar kan soms wel een tijdje duren.
Indien dit niet in orde is, mag je me je Belgacom-lijnnummer (telefoonnummer) bezorgen via een privé-bericht zodat we dit kunnen nakijken.
Wil je ook in je mail de link van deze post kopiëren zodat we weten waarover het gaat.
Mvg
Eva van Belgacom
dit gebeurt in principe automatisch op je nieuwe Bbox2-modem, maar kan soms wel een tijdje duren.
Indien dit niet in orde is, mag je me je Belgacom-lijnnummer (telefoonnummer) bezorgen via een privé-bericht zodat we dit kunnen nakijken.
Wil je ook in je mail de link van deze post kopiëren zodat we weten waarover het gaat.
Mvg
Eva van Belgacom
Beste,
Ik heb ook een BBOX2 en op de e-service pagina's staat te lezen dat MIJn bbox2 compatibel is.
echter ik vindt ook in het menu Hotspot /FON niet terug - wat is er mis?
mijn runtime versie
Ik heb ook een BBOX2 en op de e-service pagina's staat te lezen dat MIJn bbox2 compatibel is.
echter ik vindt ook in het menu Hotspot /FON niet terug - wat is er mis?
mijn runtime versie
Runtime Code Version | 60R10A-60A0 |
eerst wordt de firmware gepusht, blijkbaar worden pas paar dagen later de Fon-instellingen doorgestuurd - zo is het toch bij mij gegaan
echter ben ik mijn hotspot terug kwijt gespeeld na een factory reset, en deze komt nu niet meer terug. ingenieurs zouden de zaak onderzoeken
mvg
echter ben ik mijn hotspot terug kwijt gespeeld na een factory reset, en deze komt nu niet meer terug. ingenieurs zouden de zaak onderzoeken
mvg
Ik heb gisteren ook een FON login aangemaakt, maar heb ook nog steeds Runtime Code Version 60R10A-60A046. Ik wacht het maar even af. Je kunt die FON-hotspots toch al gebruiken niet ? alleen kunnen anderen nog niet op jouw hotspot surfen. IK heb die kaart gisteren nog eens gecheckt en stel vast dat er op een wzeek tijd enorm veel spots bijgegekomen, zijn. Binnenkort geen 3G meer nodig vraag ik me af? snijden ze dan niet in eigen vlees ?
fon hotspots in eigen land zou je voorlopig moeten kunnen gebruiken, sinjoor71 (na verloop van tijd zal je hotspot echter actief moeten staan om andere te gebruiken).
in het buitenland zou het echter alleen werken als je hotspot effectief aanstaat.
belang van deze fon hotspots mag je zeker niet overdrijven, ze zenden maar uit in straal van zo'n 20 meter, bovendien gaat dit enkel goed werken als je op ongeveer dezelfde plaats blijft staan. 3G blijft zeker vereist als je degelijk mobiel wil surfen
mvg
in het buitenland zou het echter alleen werken als je hotspot effectief aanstaat.
belang van deze fon hotspots mag je zeker niet overdrijven, ze zenden maar uit in straal van zo'n 20 meter, bovendien gaat dit enkel goed werken als je op ongeveer dezelfde plaats blijft staan. 3G blijft zeker vereist als je degelijk mobiel wil surfen
mvg
@sinjoor mss ook eens proberen:
Firmware pushen op je Bbox2 kan ook automatisch door te bellen naar 0800 95055 en er je telefoonlijnnummer in te voeren.
mvg,
Firmware pushen op je Bbox2 kan ook automatisch door te bellen naar 0800 95055 en er je telefoonlijnnummer in te voeren.
mvg,
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.