Hi All,
alweer een FON vraag.
Ik heb een Android tablet (van de Aldi), en FON en TVOveral werken perfect. (de tablet trouwens ook )
Het is zelfs zo...het werkt te goed.
Als ik thuis ben, dan connecteert de FONApp toch op het FON netwerk, ipv mijn thuis WIFI. En, nergens kan je instellen dat het thuis netwerk prioriteir is op FON. Via WIFIManager App kan je wel eenvoudig terugswitchen naar het ander netwerk.
Dus, is het mogelijk om de APP aan te passen, en prioriteir op 'gekende' netwerken te connecteren, en dan pas op de FON?
Groetjes,
Bladzijde 1 / 1
Je kan de fon verwijderen in je android maar dit is niet de oplossing die je wil. Ik heb mij dit ook al afgevraagt of je geen voorkeur kan geven aan een netwerk op een android toestel maar ik heb tot nu toe nog niets gevonden. Ik hab ook nog niet veel gezogt 😛.
is goeie vraag. ik weet ook niet hoe je prioriteit kan instellen voor draadloze netwerken op android device, of het uberhaupt mogelijk is.
ik heb nu wel het probleem niet dat jij hebt, bij mij neemt gaat hij standaard verbinden met mijn gewone wifi en niet met mijn fon. als ik nu ga kijken bij Wi-Fi instellingen op mijn device dan staat mijn draadloos netwerk helemaal bovenaan, gevolgd door oa FON_BELGACOM. wat je eventueel eens zou kunnen proberen is je draadloos te verwijderen en dan terug in te geven...
mvg
ik heb nu wel het probleem niet dat jij hebt, bij mij neemt gaat hij standaard verbinden met mijn gewone wifi en niet met mijn fon. als ik nu ga kijken bij Wi-Fi instellingen op mijn device dan staat mijn draadloos netwerk helemaal bovenaan, gevolgd door oa FON_BELGACOM. wat je eventueel eens zou kunnen proberen is je draadloos te verwijderen en dan terug in te geven...
mvg
Ik kan daar nog niks overzeggen, want mijn B-box2 is nog altijd niet aangepast. Is het (beveiligd) Wifi-signaal dan niet sterker ?
Ik heb wel een FON-netwerk in de buurt, maar niet binnen bereik.
Ik heb wel een FON-netwerk in de buurt, maar niet binnen bereik.
Neen deze is even sterk omdat er maar één transmitter in steekt die voor de twee dient.
eigenlijk hebben we allemaal zo'n beetje dezelfde miserie: een constant piepende smartphone op zoek naar een Belgacom fon ... en dan weer een 'biep' omdat het Fon netwerk even is uitgevallen ...
Ik wou enkel mijn surfende medemens een plezier doen ... maar niet mezelf in de miserie steken.
Iemand die weet hoe ik hier weer uit kan stappen? Ik wil dit echt en vind geen info hierover.
Ik wou enkel mijn surfende medemens een plezier doen ... maar niet mezelf in de miserie steken.
Iemand die weet hoe ik hier weer uit kan stappen? Ik wil dit echt en vind geen info hierover.
Kijk eens op mijn blog HIER daar staat o.a.
• Klanten die verkiezen niet deel te nemen kunnen gratis terecht op 0800/20640
ik heb een archos tablet met android.Ik neem speciaal het abbo erbij van deezer.Tablet werkt vijf dagen op fon met gekende storingenSinds drie dagen kan ik niet meer op fon,telkens melding verkeerd paswoord of login.Maak tweede account aan en helpt niks.8 telefoontjes gisteren met dienstvan belgacom.Ik word doorverwezen van het kastje naar de muur.De laatste zei dat ik ninnen tien minuten zou teruggebeld worden.Ik wacht nog steeds.Iemand een ideetje wat ik kan doen?Misschien naar verkooppunt van Belgacom
cia, je kan ook gewoon de hotspot afzetten via de webinterface (http://192.168.1.1), rubriek "hotspot" en dan 'disable hotspot' kiezen, kan je hem achteraf ook terug gemakkelijk activeren indien gewenst
mvg
mvg
Ter info: dit staat er nu duidelijk bij op mijn blog http://bgctv.skynetblogs.be/#fonbelgacom" rel="nofollow
of je kan gewoon je hotspot "disabled" zetten
via je modem webinterface "Advanced settings" "FON" "Disable Hotspot"
of je kan gewoon je hotspot "disabled" zetten
via je modem webinterface "Advanced settings" "FON" "Disable Hotspot"
Je kunt ook het geluidsignaal voor het vinden van netwerken afzetten om van dat gebip vanaf te zijn.. het is inderdaad vervelend dat die smartphone bij het passeren van elke FON bipt bv. als je met de auto onderweg bent..het is dan alsof er telkens een SMS binnenkomt. Vermits ik zelden een FON binnen bereik vind, heb ik het geluidsignaal afgezet.
Ja want het afzetten van je eigen fon zal niet veel helpen als je dichte geburen ook een fon opstaan hebben .
Beste rocky,
Kan u mij uw login en/of vaste lijnnummer sturen via privé bericht? Dan kijk ik het even na.
Mvg,
Eva van Belgacom.
Kan u mij uw login en/of vaste lijnnummer sturen via privé bericht? Dan kijk ik het even na.
Mvg,
Eva van Belgacom.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.