hallo,
Wanneer ik kijk bij netwerken zie ik dat " Fon Belgacom" als onbeveiligd netwerk staat is dit normaal?
Bladzijde 1 / 1
ja dat is normaal, je hebt geen code nodig om verbinding te maken met FON
de authenticatie gebeurt achteraf (tenzij je de belgacom fon app. hebt) door in je browser username en paswoord in te voeren wanneer het gevraagd wordt
de authenticatie gebeurt achteraf (tenzij je de belgacom fon app. hebt) door in je browser username en paswoord in te voeren wanneer het gevraagd wordt
Op 10 maart kon ik via e-services mijn belgacom fon account bekijken en zelfs beheren.
Vandaag, 16 maart vind ik in mijn e-services niets meer terug van een fon account, niet de minste vermelding meer.
Wel zie ik in mijn verbruik dat ik van de fon account dienst gebruik gemaakt heb; dus mijn account heeft toch echt bestaan...
Rarara
Vandaag, 16 maart vind ik in mijn e-services niets meer terug van een fon account, niet de minste vermelding meer.
Wel zie ik in mijn verbruik dat ik van de fon account dienst gebruik gemaakt heb; dus mijn account heeft toch echt bestaan...
Rarara
Bij mij is alles zichtbaar en ook mogelijk beheren van FON account. Geen problemen hieromtrent. Het is dus geen algemeen probleem.
Guido, staat hij op je modem nog actief ? Je weet wel, http://192.168.1.1/ onder advanced settings/hotspot
Mijn modem kan nog niet actief staan, want is (nog) geen bebox...
kan het te maken hebben met de actuele vernieuwing van de belgacom website?
kan het te maken hebben met de actuele vernieuwing van de belgacom website?
Bij mijn e-services staat FON evenmin vermeld, dus kan niet activeren.
Heb hier wel een bbox2 maar onder advanced settings staat er geen hotspot.
fb827571
Heb hier wel een bbox2 maar onder advanced settings staat er geen hotspot.
fb827571
de uitrol is nog bezig Marco... maar het is wel niet normaal dat je fon niet ziet staan in e-services, je zou al een account moeten kunnen aanmaken.
mvg
mvg
Je kunt eensd op Ricy's technische blog onder FON kijken hier:
http://bgctv.skynetblogs.be/
http://bgctv.skynetblogs.be/
PS: directe link naar ricy's blog
http://bgctv.skynetblogs.be/#fonbelgacom
of via zijn menu
http://bgctv.skynetblogs.be/#fonbelgacom
of via zijn menu
- FON
- Kies item
- fon belgacom
Kunnen de problemen te wijten zijn omdat ik werk via I-talk?
Heb nogmaals via e-services FON gezocht, maar helaas..
Niks te vinden, dus kan geen account aanmaken.
Kan ik ergens via een bepaalde helpdesk dit probleem oplossen?
Niks te vinden, dus kan geen account aanmaken.
Kan ik ergens via een bepaalde helpdesk dit probleem oplossen?
Ik heb ook i-talk en bij mij werkt het wel. Ik heb trouwens nog maar op 1 fon kunnen inloggen en dat is bij mij thuis. Ik denk dat die niet al te sterk signaal hebben.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.