Hallo,
Ik probeer als sinds 2 weken een fon account aan te maken via mijn e-services.
Nu als ik op men internet lijn klik( internet maxi) dan krijg ik bij mijn diensten de boodschap:
Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.
Ik ben daarvoor naar een belgacom winkel gegaan en daar hebben ze me verteld dat mijn e-services zou opnieuw geinstalleerd worden.
Nu waar moet ik terecht om dit te laten gebeuren?
mvg
Aimery
Bladzijde 1 / 1
e-services herinstalleren?
voor problemen met e-sercives best privé bericht sturen naar eva ofwel eens proberen bellen met het e-services team op nummer 0800 22 301
mvg
voor problemen met e-sercives best privé bericht sturen naar eva ofwel eens proberen bellen met het e-services team op nummer 0800 22 301
mvg
Ik heb een gelijkaardig, misschien zelfs identiek probleem.
Wanneer ik aanlog in mijn e-Services vind ik nergens de optie "Mijn Internetdiensten" waarvan sprake in de procedure om Belgacom FON aan te maken.
Ik heb reeds gebeld naar 0800 22.800 waar ik eerst terecht kwam bij de technische dienst, die blijkbaar echter niets kan doen met betrekkiing tot mijn e-Services profiel.
Ben dan doorverbonden naar de Klantendienst waar een behulpzame dame, inloggend met mijn mailadres en wachtwoord enkel maar kon constateren dat effectief die optie niet terug te vinden is op mijn e-Services scherm. Ze beloofde het probleem door te geven naar het "e-Services team" dat mij zou contacteren. Sindsdien niets meer gehoord maar het probleem is nog steeds niet opgelost.
Wanneer ik aanlog in mijn e-Services vind ik nergens de optie "Mijn Internetdiensten" waarvan sprake in de procedure om Belgacom FON aan te maken.
Ik heb reeds gebeld naar 0800 22.800 waar ik eerst terecht kwam bij de technische dienst, die blijkbaar echter niets kan doen met betrekkiing tot mijn e-Services profiel.
Ben dan doorverbonden naar de Klantendienst waar een behulpzame dame, inloggend met mijn mailadres en wachtwoord enkel maar kon constateren dat effectief die optie niet terug te vinden is op mijn e-Services scherm. Ze beloofde het probleem door te geven naar het "e-Services team" dat mij zou contacteren. Sindsdien niets meer gehoord maar het probleem is nog steeds niet opgelost.
hier nummer 3 met hetzelfde probleem. Ik heb een Fon account, maar ik ben zo dom geweest om mijn gebruikersnaam niet op te schrijven( wel het wachtwoord) nu dacht ik even slimmer te zijn en mijn inlog gegevens zogezegd te veranderen( zo zag ik automatisch mijn oude) via mijn diensten en ik krijg nergens onderaan het scherm de betreffende opties. Ook om mijn spaarpunten in te ruilen krijg ik enkel de mededeling dat deze service momenteel ontoegankelijk is (is nu al meer dan een maand ontoegankelijk). Ik tracht vorige week en vandaag te bellen naar de help desk maar ik heb het opgegeven na 30min. Dan ben ik naar het BGC hier geweest en daar kon me me ook niet verder helpen want er zijn blijkbaar problemen met de interne systemen? Ik lees hier ophet forum dat een prive bericht naar Eva kan helpen maar ik heb nog niet ontdekt hoe ik dat hier klaarkrijg( heb 10 min geleden een account aangemaakt). Ik vind het persoonlijk ondertussen wel erg dat zulke bedrijven als belgacom geen betere dienstverlening kunnen bieden, 1 het duurt enorm lang eer je door al die hulpmenu raakt om eindelijk iemand aan de telefoon te krijgen( mss te weinig personeel dan?), 2 in een BGC kan men je ook niet verder helpen( je kan beter de klantendienst contacteren want ik raak hier niet in het systeem; was het antwoord).
Ik hoop dat ik eens ergens een antwoord ga krijgen waar men mee kan helpen want deze dingen werken op mijn systeem ondertussen.
Ik hoop dat ik eens ergens een antwoord ga krijgen waar men mee kan helpen want deze dingen werken op mijn systeem ondertussen.
beste
zo kan u Eva bereiken
Eva van Belgacom
mvg
zo kan u Eva bereiken
Eva van Belgacom
Een vraag? Een probleem? Eva is er om u te helpen!
|
mvg
Hallo Aimery en François,
Graag ontvang ik jullie klantgegevens via een privébericht. (naam, klantnr., tel.nr., gsm nr., e-services login, e-mailadres). Dan zal ik jullie vragen doorsturen naar de bevoegde dienst zodat zij u een antwoord kunnen bezorgen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Graag ontvang ik jullie klantgegevens via een privébericht. (naam, klantnr., tel.nr., gsm nr., e-services login, e-mailadres). Dan zal ik jullie vragen doorsturen naar de bevoegde dienst zodat zij u een antwoord kunnen bezorgen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.