Heb nogmaals via e-services FON gezocht, maar helaas..
Niks te vinden, dus kan geen account aanmaken.
Kan ik ergens via een bepaalde helpdesk dit probleem oplossen?
Bladzijde 1 / 1
Misschien eens het probleem per e-mail doorgeven via onderstaande link:
http://support.nl.belgacom.be/app/ask
Elsa
http://support.nl.belgacom.be/app/ask
Elsa
Bij mij staat die optie bgc fon account aanmaken er in ieder geval wel zie hieronder:
Elsa
Elsa
normaal is dit de rechtstreekse link om uw fon account te beheren @ e-services :
https://admit.belgacom.be/eservices/wps/myportal/myProducts/myFon
mvg
https://admit.belgacom.be/eservices/wps/myportal/myProducts/myFon
mvg
Inderdaad xenne maar dan krijg je dit:
moet er geen zan d zijn !
Elsa
Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.
moet er geen zan d zijn !
Elsa
Als ik de beschreven weg volg kom ik uit op het bijgevoegde bestand.
En FON is nergens te zien.
Raar maar waar
En FON is nergens te zien.
Raar maar waar
toen ik vanmorgen die link bezocht werkte het nog, nu krijg ik idd ook die foutmelding, Elsa
@ MarcoPolo : tussen "Mijn Abonnement" & "Mijn Domeinnaam" staat er hier nog "Mijn Internetdiensten" en daar staat oa Fon tussen.
ik heb dit nog al gehoord van mensen, misschien best eens contact opnemen met Eva in privé bericht
mvg
@ MarcoPolo : tussen "Mijn Abonnement" & "Mijn Domeinnaam" staat er hier nog "Mijn Internetdiensten" en daar staat oa Fon tussen.
ik heb dit nog al gehoord van mensen, misschien best eens contact opnemen met Eva in privé bericht
mvg
heeft er iemand de telefoon nummer van de e-services helpdesk?
Ik kan geen FON account instellen want de rubriek <Mijn internet diensten> is niet zichtbaar in mijn e-services account.
De algemene Belgacom helpdesk verwijst me door naar de e-service helpdesk, maar spijtig genoeg tel nummer thuis vergeten.
Ik kan geen FON account instellen want de rubriek <Mijn internet diensten> is niet zichtbaar in mijn e-services account.
De algemene Belgacom helpdesk verwijst me door naar de e-service helpdesk, maar spijtig genoeg tel nummer thuis vergeten.
Ik heb ook problemen met FON
Wil graag gebruik maken van die wifi spots op vakantie
en vertrek morgen...
Met het @belgacomfon.be adres kan echter geen fon account aangemaakt worden
foutmelding : " Het ingevulde e-maildomein heeft geen geldig MX-record.Je dient een geldig e-mailadres op te geven om je account te activeren. Je ontvangt op dat adres een e-mail met daarin een activatielink."
Dus ik heb een account aangemaakt met mijn gewoon email adres.
Maar nu ??? Hoe dit te koppelen aan het belgacom internet abonnement om gratis te surfen via die FON spots?
Wil graag gebruik maken van die wifi spots op vakantie
en vertrek morgen...
Met het @belgacomfon.be adres kan echter geen fon account aangemaakt worden
foutmelding : " Het ingevulde e-maildomein heeft geen geldig MX-record.Je dient een geldig e-mailadres op te geven om je account te activeren. Je ontvangt op dat adres een e-mail met daarin een activatielink."
Dus ik heb een account aangemaakt met mijn gewoon email adres.
Maar nu ??? Hoe dit te koppelen aan het belgacom internet abonnement om gratis te surfen via die FON spots?
begrijp jou toch niet goed zenne.... met het @belgacomfon.be adres kan geen fon account aangemaakt worden?
hoe kom jij aan een @belgacomfon.be adres?
via e-services moet je een account aanmaken
https://admit.belgacom.be/eservices/wps/myportal/myProducts/myFon
en dat account ziet er uit als:
login : xxxxxxxxxx@belgacomfon.be
paswoord: xxxxxxxxx
die gegevens moet je dan gebruiken om te verbinden met een fon hotspot
mvg
hoe kom jij aan een @belgacomfon.be adres?
via e-services moet je een account aanmaken
https://admit.belgacom.be/eservices/wps/myportal/myProducts/myFon
en dat account ziet er uit als:
login : xxxxxxxxxx@belgacomfon.be
paswoord: xxxxxxxxx
die gegevens moet je dan gebruiken om te verbinden met een fon hotspot
mvg
Ik heb dus mijn email adres @belgacomfon.be aangemaakt met een paswoord - en dat is gelukt
Inmiddels zie ik op mijn account onderstaand...
dus overal staat een 1, behalve in de kolom beschikbaar, hier staat een 0
Aantal Belgacom Fon-accounts
Aantal Belgacom Fon-accounts beschikbaar dankzij mijn Belgacom-producten.
Hoe komt dit?
En hoe maak ik mijn account dan wel beschikbaar om op de fon website te gebruiken?
Inmiddels zie ik op mijn account onderstaand...
dus overal staat een 1, behalve in de kolom beschikbaar, hier staat een 0
Aantal Belgacom Fon-accounts
Aantal Belgacom Fon-accounts beschikbaar dankzij mijn Belgacom-producten.
Totaal: | 1 |
---|---|
Reeds gebruikt: | 1 |
Beschikbaar | 0 |
Hoe komt dit?
En hoe maak ik mijn account dan wel beschikbaar om op de fon website te gebruiken?
xxxxxxxx@belgacomfon.be is geen email adres, dat is je account om in te loggen op de belgacom fon hotspot
met die gegevens kan je echter niet inloggen op de fon site
gewoon verbinden met een FON HOTSPOT , dan word je geforwarded naar een portaal, daar inloggen met de gegevens
hope this helps, goed verlof
mvg
met die gegevens kan je echter niet inloggen op de fon site
gewoon verbinden met een FON HOTSPOT , dan word je geforwarded naar een portaal, daar inloggen met de gegevens
hope this helps, goed verlof
mvg
Kan terug een FON account aanmaken.
Probleem zelf kunnen oplossen.
Wanneer ik keek naar mijn producten, mijn internet zag ik 2 x mijn favorit lijn staan met dezelfde login.
Mijn intrnetdiensten waren nergens te zien.
Heb dan 1 internetverbinding verwijderd en probleem was opgelost.
Hoe die lijn daar 2 x opstond is me een raadsel.
Eind goed al goed.
Probleem zelf kunnen oplossen.
Wanneer ik keek naar mijn producten, mijn internet zag ik 2 x mijn favorit lijn staan met dezelfde login.
Mijn intrnetdiensten waren nergens te zien.
Heb dan 1 internetverbinding verwijderd en probleem was opgelost.
Hoe die lijn daar 2 x opstond is me een raadsel.
Eind goed al goed.
Dit zie ik ook staan bij mij twee regels met internet favorite.
Dus als ik hety goed begrijp mag één van die twee regels verwijderen ?
groetjes,
Elsa.
Dus als ik hety goed begrijp mag één van die twee regels verwijderen ?
groetjes,
Elsa.
Elsa,
je mag gerust 1 regel verwijderen.
100% zeker
je mag gerust 1 regel verwijderen.
100% zeker
MarcoPolo, bedankt voor de tip.
Ik heb nu ook één regel de twee gewist in de e-services ivm internet abonnement
en inderdaad veel items die vroeger niet zichtbaar waren zijn nu ineens te voorschijn gekomen
zoals o.a. om fon te beheren enz....
groetjes,
Elsa.
Ik heb nu ook één regel de twee gewist in de e-services ivm internet abonnement
en inderdaad veel items die vroeger niet zichtbaar waren zijn nu ineens te voorschijn gekomen
zoals o.a. om fon te beheren enz....
groetjes,
Elsa.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.