Skip to main content






Heb nogmaals via e-services FON gezocht, maar helaas..



Niks te vinden, dus kan geen account aanmaken.



Kan ik ergens via een bepaalde helpdesk dit probleem oplossen?









Misschien eens het probleem per e-mail doorgeven via onderstaande link:



http://support.nl.belgacom.be/app/ask



Elsa


Bij mij staat die optie bgc fon account aanmaken er in ieder geval wel zie hieronder:







Elsa


normaal is dit de rechtstreekse link om uw fon account te beheren @ e-services :



https://admit.belgacom.be/eservices/wps/myportal/myProducts/myFon



mvg


Inderdaad xenne maar dan krijg je dit:





Geachte gebruiker, wegens een technisch probleem is het momenteel niet mogelijk om deze toepassing te raadplegen. Gelieve ons hiervoor te verontschuldigen.





moet er geen zan d zijn !



Elsa


Als ik de beschreven weg volg kom ik uit op het bijgevoegde bestand.



En FON is nergens te zien.



Raar maar waar


toen ik vanmorgen die link bezocht werkte het nog, nu krijg ik idd ook die foutmelding, Elsa



@ MarcoPolo : tussen "Mijn Abonnement" & "Mijn Domeinnaam" staat er hier nog "Mijn Internetdiensten" en daar staat oa Fon tussen.







ik heb dit nog al gehoord van mensen, misschien best eens contact opnemen met Eva in privé bericht



mvg




heeft er iemand de telefoon nummer van de e-services helpdesk?

Ik kan geen FON account instellen want de rubriek <Mijn internet diensten> is niet zichtbaar in mijn e-services account.

De algemene Belgacom helpdesk verwijst me door naar de e-service helpdesk, maar spijtig genoeg tel nummer thuis vergeten.


Ik heb ook problemen met FON



Wil graag gebruik maken van die wifi spots op vakantie



en vertrek morgen...



Met het @belgacomfon.be adres kan echter geen fon account aangemaakt worden



foutmelding : " Het ingevulde e-maildomein heeft geen geldig MX-record.Je dient een geldig e-mailadres op te geven om je account te activeren. Je ontvangt op dat adres een e-mail met daarin een activatielink."





Dus ik heb een account aangemaakt met mijn gewoon email adres.



Maar nu ??? Hoe dit te koppelen aan het belgacom internet abonnement om gratis te surfen via die FON spots?


begrijp jou toch niet goed zenne.... met het @belgacomfon.be adres kan geen fon account aangemaakt worden?



hoe kom jij aan een @belgacomfon.be adres?



via e-services moet je een account aanmaken



https://admit.belgacom.be/eservices/wps/myportal/myProducts/myFon



en dat account ziet er uit als:



login : xxxxxxxxxx@belgacomfon.be

paswoord: xxxxxxxxx



die gegevens moet je dan gebruiken om te verbinden met een fon hotspot



mvg


Ik heb dus mijn email adres @belgacomfon.be aangemaakt met een paswoord - en dat is gelukt





Inmiddels zie ik op mijn account onderstaand...



dus overal staat een 1, behalve in de kolom beschikbaar, hier staat een 0





Aantal Belgacom Fon-accounts

Aantal Belgacom Fon-accounts beschikbaar dankzij mijn Belgacom-producten.





























Totaal: 1
Reeds gebruikt: 1
Beschikbaar 0


Hoe komt dit?



En hoe maak ik mijn account dan wel beschikbaar om op de fon website te gebruiken?


xxxxxxxx@belgacomfon.be is geen email adres, dat is je account om in te loggen op de belgacom fon hotspot



met die gegevens kan je echter niet inloggen op de fon site



gewoon verbinden met een FON HOTSPOT , dan word je geforwarded naar een portaal, daar inloggen met de gegevens



hope this helps, goed verlof



mvg


Kan terug een FON account aanmaken.



Probleem zelf kunnen oplossen.



Wanneer ik keek naar mijn producten, mijn internet zag ik 2 x mijn favorit lijn staan met dezelfde login.



Mijn intrnetdiensten waren nergens te zien.



Heb dan 1 internetverbinding verwijderd en probleem was opgelost.



Hoe die lijn daar 2 x opstond is me een raadsel.



Eind goed al goed.


Dit zie ik ook staan bij mij twee regels met internet favorite.



Dus als ik hety goed begrijp mag één van die twee regels verwijderen ?





groetjes,



Elsa.


Elsa,



je mag gerust 1 regel verwijderen.



100% zeker


MarcoPolo, bedankt voor de tip.



Ik heb nu ook één regel de twee gewist in de e-services ivm internet abonnement

en inderdaad veel items die vroeger niet zichtbaar waren zijn nu ineens te voorschijn gekomen

zoals o.a. om fon te beheren enz....



groetjes,



Elsa.


Reageer