Beantwoord

Fishing in naam van Proximus?

  • 14 September 2017
  • 3 reacties
  • 266 Bekeken

Gisteren per e-mail een bericht ontvangen dat mijn domiciliëring niet was doorgegaan en dat ik het vermelde bedrag handmatig moest overschrijven. In de eerste plaats heb ik geen domiciliëring en zou ik moeten betalen via een bitcoin-adres. Ik denk niet dat dit de werkwijze is van Proximus?
icon

Beste antwoord door Wim 14 September 2017, 10:59

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Pas64,
Proximus gebruikt geen bitcoins.
Je bent het slachtoffer van een phishing mail.
Alle info vind je hier.
Best is de mail als bijlage sturen naar abuse@proximus.com

Mvg,
Wim
bedankt voor het snelle antwoord en de e-mail werd doorgestuurd. Ik was nog alert genoeg en ben geen slachtoffer geworden, maar misschien toch andere klanten waarschuwen.
Bedankt
Ter info:
ook nog wat details te vinden op :
http://bgctv.skynetblog.be/#Phishingmail
http://bgctv.skynetblog.be/#spammail

Reageer