Gisteren per e-mail een bericht ontvangen dat mijn domiciliëring niet was doorgegaan en dat ik het vermelde bedrag handmatig moest overschrijven. In de eerste plaats heb ik geen domiciliëring en zou ik moeten betalen via een bitcoin-adres. Ik denk niet dat dit de werkwijze is van Proximus?
Bladzijde 1 / 1
Pas64,
Proximus gebruikt geen bitcoins.
Je bent het slachtoffer van een phishing mail.
Alle info vind je hier.
Best is de mail als bijlage sturen naar abuse@proximus.com
Mvg,
Wim
Proximus gebruikt geen bitcoins.
Je bent het slachtoffer van een phishing mail.
Alle info vind je hier.
Best is de mail als bijlage sturen naar abuse@proximus.com
Mvg,
Wim
bedankt voor het snelle antwoord en de e-mail werd doorgestuurd. Ik was nog alert genoeg en ben geen slachtoffer geworden, maar misschien toch andere klanten waarschuwen.
Bedankt
Bedankt
Ter info:
ook nog wat details te vinden op :
http://bgctv.skynetblog.be/#Phishingmail
http://bgctv.skynetblog.be/#spammail
ook nog wat details te vinden op :
http://bgctv.skynetblog.be/#Phishingmail
http://bgctv.skynetblog.be/#spammail
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.