filmzender uit entertainment boeket verdwenen?

  • 14 November 2011
  • 14 reacties
  • 2490 Bekeken

is er nog een zender uit de entertainment boeket verdwenen,na halmark bedoel ik

ik heb de filmzenders op zendernr die mij passen gezet en sinds vorige week is er eentje weg en staat er zo een belgacomvoetbalzender in de plaats en ik vraag me af of die weggehaald is of dat die door belgacom zelf verplaatst is

14 reacties

Badge
Die is helaas verdwenen. Vind het ook jammer ook daardoor heb ik mijn boeketten opgezegd.
het entertainment boeket blijft maar inkrimpen , zenders worden weggehaald en we krijgen er geen nieuw voor in de plaats en dat is zeer jammer
Reputatie 5
Badge +2
Om welke filmzender gaat het eigenlijk ? TCM ? 13th Street ? SyFy ?...

Mvg
vraag het mij ook af, vaag topic....

mvg
Ze zouden beter bbcentertainment nederlands ondertitelen dan hebben wij er nog iets aan nu niet omdat het steeds engelstalig is. Wij betalen tenslotte voor bbcentertainment. Telenet klanten hebben deze zender gratis en hebben er ook nog eens nederlandse ondertitels op. Wij leven toch in vlaanderen en niet in engeland.
Reputatie 6
Badge +1
Eigenlijk is dat toch wel straf een Engelstalige zender die bij Telenet bovendien NL ondertitels heeft zit daar in het basisaanbod. Bij Belgacom extra betalen voor dezelfde zender en geen NL ondertitels. Is dit wat EVA steeds bedoeld met we moeten ergens het verschil maken? Het zenderaanbod is toch echt wel droevig ivm Telenet. Zenders die daar in de basis zitten RTL, Sat, Pro7, cnbc, actua tv, Al Jazeera English, CCTV, Mediaset Italia, Ment, Njam, Russia Today, Studio 100tv en nog een aantal. Andere zenders die dan wel in een boeket zitten oa Out tv, Fox Life, Sundance, de filmkanalen Prime. Sommigen zukken nooit beschikbaar zijn omdat ze van telenet zelf zijn zoals Prime, anderen zitten dan weer exclusief bij telenet. Maar een heleboel anderen kunnen wel bij Belgacom, alleen waarom gebeurd dat dan niet?

Achter een aantal van deze zenders is best wel vraag!

Gelukkig hebben wij toch nog Anne, KTO, M6 Shopping, M2monde, Al Oula en Baby tv, echt een reden om Belgacom Tv te nemen.

Voor het zenderaanbod was ik al lang klant geworden bij telenet, maar wegens niet beschikbaar moet ik wel bij Belgacom blijven.
Badge
Moet wel zeggen dat bbcentertainment niet continue nederlands ondertiteld is.
Zijn er dan ondertitels bij belgacom ?
BBC Entertainment met Nederlandse ondertiteling

-BBC Entertainment, de opvolger van BBC Prime, zal binnenkort met Nederlandse ondertiteling starten. Woordvoerster Marijke van Hooren laat dit namens de vertegenwoordiging van de BBC in de Benelux weten.

Hiermee gaat de BBC voor het eerst Nederlands ondertitelen. De BBC onderstreept dat het een weloverwogen beslissing is om zo de zender aantrekkelijker te maken voor Nederlandstalige kijkers. Bovendien is ondertiteling al langer populair gebleken want zelfs de Engelstalige ondertiteling op de binnenlandse BBC zenders blijkt populair. Toch is de Nederlandse ondertiteling bij bepaalde series, waar wat vaker een moeilijker verstaanbaar dialect wordt gesproken, een uitkomst voor Nederlandse kijkers. BBC Entertainment zal komend najaar starten. Via BBC Prime werden al op proef sinds kort een paar programma's ondertiteld.

BBC Prime en dus straks BBC Entertainment, is momenteel te zien in Nederland en Vlaanderen bij diverse aanbieders, evenwel niet 'volledig dekkend'. In Nederland is de zender te zien bij Digitenne en kabelbedrijven als Delta, Ziggo en Caiway en bij enkele aanbieders via ADSL (Tele 2, KPN Interactieve Televisie). In België is de zender bij http://www.totaaltv.nl/?action=pagina&id=35&id2=1&keyword=<a href= ">Telenet en Belgacom in het aanbod opgenomen. Bij UPC is de zender niet meer te ontvangen en ook niet meer op satelliet bij CanalDigitaal en http://www.totaaltv.nl/?action=pagina&id=35&id2=1&keyword=TV Vlaanderen.
Reputatie 5
Badge +2
Bij Belgacom nog zeker geen NL-ondertitelingen op BBC Entertainment.

@William43: je hebt 100% gelijk. Telenet wint kijkers en bindt ze aan hen met (meestal) goeie basiszenders (en voegt er constant zenders bij). Ondertussen slaapt Belgacom goed stevig verder op vlak van zenders. En als er een nieuwe zender bijkomt, moet er een zender worden geschrapt. Nuloperaties om een vals beeld te geven. En Eva reageert gewoon weg niet op de vragen over Belgacom TV (trouwens de problemen met MTV en TMF op de mozaiek zijn nog niet verholpen). Concurrentie verstevigt aanbod en Belgacom....die slaapt rustig verder.

Mvg
Reputatie 7
Badge +3
Momenteel zijn er problemen bij Belgacom voor meerdere zaken.

Hun infrastructuur is aan verniewing toe en de interne communicatie mogelijkheden tussen hun diensten loopt zeer stroef.

Werd me de afgelopen dagen door meerdere diensten van Belgacom gemeld en bevestigd.

Dit door de uitbreiding van meereder diensten en het succes ervan.

Voorbeeld :Technische dienst laat techniekers nu tot 20 uur werken en op zaterdag tot 18 uur en dringende interventies worden nu ook op Zondag uitgevoerd enz..

Belgacom TV is bezig met een verniewing voor zenders en funties via de decoder.

Kortom ze zijn volop bezig met allerlei verniewingen.+

En de sterke promotie van gratis aansluiting, gratis installatie, extra korting voor nieuwe klanten heeft een zodanig succes dat ze overrompeld zijn.

Wat spijtig genoeg een nadeel geeft voor de huidige klanten en ze niet in staat zijn om de nodige verbeteringen uit te voeren.

Dit is zowat letterlijk wat me door meerdere medewerkers van Belgacom is gezegd daar ik de laatste 2 dagen bijna 5 uur in contact was met meerdere diensten van Belgacom


mvg,
Reputatie 5
Badge +2
Een vernieuwing voor zenders en functies. Hopelijk zal het niet een rondje zenders en functies schrappen worden om nieuwe zenders en functies toe te voegen. Net zoals Belgacom MTV Brand New moest schrappen om VH1 Classic aan te bieden. WDR, CNBC Europe, RTL, FOXLife, NL 1/2/3 HD,..allemaal welkom.

Dat de interne communicatie in het honderd loopt is, is duidelijk. Een voorbeeld: de Eva van Belgacom op dit Nederlandstalig forum zegt het tegenovergestelde van de Eva van Belgacom op het Franstalig forum. Een goed communicatieplan opstellen en de juiste interne kanalen gebruiken is een goed begin.

Mvg
Badge
@alain-a .5205 ik ben nu bij telenet maar heb een tijd aanwezig geweest bij belgacom.Ik zit nog wel altijd met enkele producten bij belgacom vandaar die postings die je hier en daar zult zien verschijnen.Maar ik wou enkel maar melden dat die nederlandse ondertitels niet op alle programas zijn en ook niet op alle films dit zou nu wel kunnen veranderen moest het bij julie komen.
Reputatie 7
Badge +3
Ter verduidelijking Eva Van Belgacom zijn meerdere personen bij Belgacom.

Elk heeft zijn bevoegdheid , het hangt af van de persoon bij Belgacom die al dan niet antwoord en hoe deze antwoord.


mvg,


Reageer