Wij wouden gisteren de film X-Men First Class aanvragen die volgens Belgacom TV Magazine beschikbaar is sinds 1 oktober. Via de on demand knop hebben we overal gezocht bij recente fims, nieuwkomers, en zelfs gezocht op titel maar nergens is de film te vinden. Ook op de website mijnbelgacomtvfilms was hij nergens te vinden. Is deze film nu beschikbaar of niet?
Indien jullie bepaalde films niet tijdig beschikbaar kunnen hebben, zou het misschien nuttig zijn dit even te vermelden met de juiste releasedatum dan.
Bladzijde 1 / 1
Ik heb eergisteren 1 film gehuurd, en kon hem zonder problemen zien, Pirates of the Carabien.
Gisteren heb ik Devil aangevraagd, mijn code ingegeven, staat ook op mijn gehuurde films en de tijd van 48 uur is ingegaan, maar ik kan hem niet zien.
De enige notatie is"gelieve te wachten" (ben nog steeds aan het wachten"
Dacht dat het aan de film zou liggen, dus een nieuwe aangevraagd Rien a decrlarer.
Zelfde verhaal; "gelieve te wachten"
Heb dan maar even getest of de eerste film die ik gehuurd had werkte, en neen ook bij deze de notatie "gelieve te wachten"
Bon ben dus nog steeds wachtende, nog 12 uur om beide films te zien, vermits ik beide niet meer te zien krijg vandaag, verwacht ik dat deze 2 dan ook van mijn factuur gehaald worden en de oorzaak gevonden wordt.
Heb alle connecties nagekeken, nergens een probleem gevonden.
Bedankt om dit te corrigeren?
Met vriendelijke groeten
Gisteren heb ik Devil aangevraagd, mijn code ingegeven, staat ook op mijn gehuurde films en de tijd van 48 uur is ingegaan, maar ik kan hem niet zien.
De enige notatie is"gelieve te wachten" (ben nog steeds aan het wachten"
Dacht dat het aan de film zou liggen, dus een nieuwe aangevraagd Rien a decrlarer.
Zelfde verhaal; "gelieve te wachten"
Heb dan maar even getest of de eerste film die ik gehuurd had werkte, en neen ook bij deze de notatie "gelieve te wachten"
Bon ben dus nog steeds wachtende, nog 12 uur om beide films te zien, vermits ik beide niet meer te zien krijg vandaag, verwacht ik dat deze 2 dan ook van mijn factuur gehaald worden en de oorzaak gevonden wordt.
Heb alle connecties nagekeken, nergens een probleem gevonden.
Bedankt om dit te corrigeren?
Met vriendelijke groeten
Beste,
Start eens de modem opnieuw op na dat deze volledig is opgestart doe je hetzelfde met de decoder.
Normaal zou dan het probleem verholpen zijn .
mvg,
Start eens de modem opnieuw op na dat deze volledig is opgestart doe je hetzelfde met de decoder.
Normaal zou dan het probleem verholpen zijn .
mvg,
HI Patrick,
Bedankt voor de reactie.
Spijtig genoeg zijn de films nog steeds niet beschikbaar, heb de modem gereset, en daarna de decoder, maar noppes
.
Geen enkele film die gaat.
Groetjes,
Tamara
Bedankt voor de reactie.
Spijtig genoeg zijn de films nog steeds niet beschikbaar, heb de modem gereset, en daarna de decoder, maar noppes
.
Geen enkele film die gaat.
Groetjes,
Tamara
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.