Skip to main content
Hoi Iedereen,

Belgacom tv is vrij nieuw voor mij tot nu toe is alles heel tof.

Maar ik heb wel een dingetje waar ik niet uit kom.

Kan ik filmpjes die op mijn pc staan afspelen via de decoder en zo ja hoe doe ik dat?

Alvast bedankt voor de respons.

Neen, dat kan niet.

Axs: Dat kan wél hoor. Alleen niet de met de software van TVonPC opgenomen TV-programma's. Die kan je wél selecteren in je Media Manager, maar de decoder kan de versleuteling niet ontcijferen. Ik heb dat hier al eens gelanceerd als een van de gebreken van het systeem. Allicht is ook de resolutie niet goed genoeg om op TV af te spelen.

Foto's, muziek en video's van je PC zijn echter geen enkel probleem. Gewoon bestanden selecteren in de Media Manager en dan met de decoder op "services" drukken en dan "mijn foto's, video's..." selecteren. Je Media Manager moet dan wél geopend zijn op je PC.

Hmm OK... heb die PConTV er hier al na dag 1 afgegooid.... Sorry voor de verkeerde info!

Bij mij staat het er al 4 maanden op. Na wat beginproblemen (TV-functie was uitgevallen, maar opgelost met modem factory reset) werkt het sedertdien probleemloos; maar veel gebruiken doe ik het niet. Er is nog veel werk aan vind ik en nu geven ze weer prioriteit aan die tablet software.

@Sinjoor: ze stoppen met de huidige applicatie voor PConTV maar er komt dus een opvolger. Webbased en een iOS en Android compatible applicatie.

axs: bedankt voor info. Verwondert me niks. Het had zoveel fouten en beperkingen, dat het eigenlijk een miskleun was. Het nieuwe project zal al zeker een bredere waaier van klanten aanspreken.

Quote; Foto's, muziek en video's van je PC zijn echter geen enkel probleem. Gewoon bestanden selecteren in de Media Manager en dan met de decoder op "services" drukken en dan "mijn foto's, video's..." selecteren. Je Media Manager moet dan wél geopend zijn op je PC

Bedankt voor deze input daarmee kan ik weer verder;

Reageer