Skip to main content
Heb de film Thor Hd gehuurd en kan er niet van genieten.Het beeld verandert constand van donker naar licht.Soms verschijnen er zwarten banden boven en onderaan,om na een tijdje te verdwijnen en dan wer terug te verschijnen.

De recorder voor de zoveelste keer ressetten helpt ook niets.Trouwens moet al weken aan een stuk de recorder elke dag r ressetten omdat ovwel het beeld blijft hangen of wel het geluid verandert in een irritant eu geluid.En altijd als ik naar een HD zender zap en terug naar een gewoone zender.

Ligt dit aan Belgacom of word het tijd om een nieuwe modem te vragen?

Bedoel je met resetten dat je hem even zonder spanning gezet hebt of bedoel je een factoryreset, indien je dit nog niet gedaan hebt kan je het even proberen? zie op mijn blog => http://bgctv.skynetblogs.be/#FactoryResetbgcDec

Hoe is je decoder verbonden met de modem bekabeld, over elektriciteitsdraden of draadloos ?

Ik doe altijd een factoryreset.

Mijn modem is verbonden met een internetkabel aan mijn BBox2 zat in de doos bij de decoder.De problemen zijn begonnen na de grote update een tijdje terug.In het begin viel het nog mee,maar de laatste tijd word het erger.De modem is aan gesloten via hdmi aan de tv.Aan de hdmi kabel ligt het niet (getest met andere media apparaten)

Dit is de VDSL statistics van de bbbox2

VDSL Version Firmware-VTU-R:5.5.1.2IK105012 Time Oct 1 2009, 14:04:47

VDSL line status SHOWTIME

Downstream Training Margin : 17.0 dB

Downstream line rate 30048 kbps

Upstream line rate 6048 kbps

TX total power -11.2 dbm

Downstream delay 7.6 ms

Upstream delay 5.4 ms

Ja de modem heb ik ook al vele malen gereset of gefactoryreseted.Zou me verwondern dat het aan de modem ligt.

Heb je al eens kontakt genomen met tech. Helpdesk 0800 22 700 (to 22 uur) mss kunnen ze daar na een lijntest iets uit opmaken !

Reageer